wtf is dit? best creepy
Ik heb die waxinelichthouder nu ook! Ik ben verliefd ik wilde al zo iets sinds die forum hype met zoān zelfde houder van een echt merk, maar ik vond die toch altijd te duur. Maar wauw het is prachtig, aanrader!
Is deze nu nog steeds te koop bij action dan? Ik heb 'm er nog nooit kunnen spottenā¹ļø
Volgens mij heeft iemand van het forum hem kort geleden nog gekocht. Ik heb hem zelf ook nooit in de winkel gezien!
Ik heb hem afgelopen weekend nog gezien!
Ik heb hem vorige week gekocht!
Ik heb 'm vandaag nog gezien bij de Action. Stond op het punt om 'm te kopen, maar toch niet gedaan omdat ik niet wist waar ik 'm wilde neerzetten.
Heb je een foto van de trui? En is die ondertussen al in de was geweest?
Ik zoeken zoeken zoeken naar die kaarsen van frisse was een eucalyptus, maar kon ze niet vinden⦠dat waren toch ook woodwicks? Van dit merk?
Ja die stolp is van de H&M. Lampjes waren maar ā¬2,80, geloof ik.
Even een shout out naar de staafmixer van action! Meestal vind ik de electronica kut maar deze is echt top voor iets van 8 euro.
Welke lampjes zijn dit? Ik zie nergens iets van batterijen?
Tip voor die stolp+lampjes, Ikea heeft dit ook in de kerstcollectie op batterijen. Kost iets van 7 euro volgens mij.
Bij mijn action in Scheveningen stonden er onwijs veel! Heb hem gister gehaald en vind hem zo leuk
Maar waarom zit de allesreiniger in een spuitfles. Ik snap het niet. Hoe gebruik je dat, gewoon sprayen en afnemen met een doekje? Want dat deed ik maar dan wordt het super zeperig.
Je kunt het toch ook op je doekje spuiten en onder de kraan houden?
Dat snoertje loopt onder dat glas van die stolp door naar dat batterijen-ding. Die lampjes lagen bij de kerstspullen. Heb het doosje helaas weggegooid.
Ik gebruik dat spuitding nooit. Ik doe gewoon een schuit van het middel in een emmer en daar warm water bij, zodat je een sopje hebt.
Jaaa deze is ideaal! Heb hem in a5 formaat met lijntjes, ideaal op werk om notities te scheiden.
ja vind dat ook wel vervelend dat het zo snel zeperig wordt. je hoeft maar een beetje te gebruiken en op een of andere manier moedigt zoān spuitfles mij juist aan om als een gek te gaan sprayen