Bij mij werkt de deken ook niet meer na het wassen 
Ja ik heb het geprobeerd, hij ligt de hele dag in het raam maar hij doet het niet meer. @FastFood zo jammer, ik heb er 1 minuut van kunnen genieten.
Zou het dan een glow in the dark laagje zijn geweest over die sterren dat ze het daarna meteen niet meer doen als je het eraf wast? Nouja de deken is alsnog lekker zacht maar ik vind het wel echt stom. Ik zou hem dus niet aanraden verder.
Nee de hele tuinsectie is ongeveer weg
Misschien een heel belachelijk idee, maar zou je niet een laagje glow in the dark nagellak over de sterren kunnen smeren? Dan werkt het wel weer denk ik.
Weet iemand of je bij de Action warmwaterkruiken met hoes hebt?
Volgens mij wel! Maar weet het niet zeker
Edit: Ok hier heb je dus niks aan haha
Ze hebben zonder hoes en rare slangvormige dingen (weet niet of dit met water is of met zaden)
Thanks allemaal!!
Ja hebben ze, verpakkking met wit, zwart, doorzichtig of gekleurd. Gewoon bij haarspullen en iets van 50 cent dacht ik.
Kun je ook bij Ikea halen in de soort van snoepjes muur maar dan voor onderdelen.
Yes!
Weet iemand of ze stokbrood bakvormen hebben bij de Action?
Ik heb dat uberhaupt nog nooit ergens gezien. Een stokbrood wordt toch “gerold” en dan gebakken?
Dat dacht ik ook maar het bestaat blijkbaar echt
https://www.bol.com/nl/p/bakvorm-voor-stokbrood-39-cm-x-16-cm-masterclass/9200000061975144/?suggestionType=searchhistory&bltgh=rf6N0e8oShjkhRMvrL9MkQ.1.2.ProductPageUrl
En mijn vader wil er één voor kerst
Ik weet vrijwel zeker dat ze dit niet verkopen haha
Net een lightbox gehaald voor nog geen 5 euro. Met afstandsbediening voor verschillende kleuren en timer er op. Super blij mee! Enige nadeel is dat hij kleurtjes heeft en geen normale witte achtergrond. Maar love kleurtjes, dus ik vind dat niet erg.
Wow die lag hier bij het tuincentrum voor 10+ 
Wat mooi en helemaal voor die prijs!