Wow, dat scheelt wel heel veel idd.
Ja inderdaad. Komt blijkbaar vaker voor. Mijn ouders hadden bij het tuincentrum een houten kerst"beeldje" gekocht, toen ze de dag er na bij de action kwamen lag het daar voor minder dan de helft van de prijs. Echt slecht eigenlijk
Wow tof! Is het allemaal van de action of alleen het zwarte of alleen het lichtgevende deel?
Het lichtgevende, de lamp zelf zeg maar. Het andere is van Leen Bakker en ik had er eerst een gewone lamp in, maar dit was het nooit helemaal ook veel te fel. Heel blij met deze vondst.
En dan raar opkijken als ze allemaal naar de Action gaan.
Ja ziet er echt cool uit!! Wat voor verpakking moet ik zoeken bij de action?
Ik maak zo even een foto van de verpakking voor je.
Thanks!!
Ja klopt, ik kon niet op het woord komen sorry.
Ik heb maandag eeltsokken bij de Action gehaald. Lekker goedkoop en mijn voeten beginnen nu een klein beetje al te vervellen. Hopelijk heb ik met de Kerst zachte voeten
Omg van die zakjes waar je je voeten in moet doen en dat je daarna hele lappen vel eraf kunt trekken? Die eeltsokken?!
Want zo ja dan MOET ik die halen ahahah
Jaaa!
Heb je dit eerder gebruikt? Lijkt me echt vreselijk, las toen dit nieuw was in reviews dat er allemaal stukken huid in je sok achterblijven enzo en dat je huid daarna heel kwetsbaar is. Vind jij het wel chill?
Nog nooit eerder gebruikt, maar ik heb (te veel) filmpjes op youtube bekeken en ben nogal gefascineerd.
Ik heb ze wel vaker gebruikt. Zoooo relaxt. Bij mij komt het in kleine dunne velletjes eraf zetten… wel een week flink rommelig in mijn sokken haha. Maar daarna zijn mijn voeten super zacht en niet gevoelig ofzo. Ook niet al het eelt is weg, maar het ziet er weer netjes uit.
Wil je laten weten hoe het was? Ik wil ze ook wel proberen, maar nadat ik net wat filmpjes heb bekeken…omg haha.
Oh fijn dat ze bij jou niet gevoelig waren. Misschien moet ik het maar eens proberen ook dan
Ik laat zo ook geen uren zitten, sowieso het geduld niet voor. Meestal kijk ik een aflevering van een serie a 40 minuten en dan doe ik ze uit.