Action toppers (Deel 1)

Ik wil aan een nieuwe studie beginnen zodat ik dit ook kan gebruiken :heart_eyes:

4 likes

Volgens mij is het bij deze zelfs zo dat wanneer je de app van Oxford downloadt, je de pagina kunt scannen en het dan direct op je mobiel hebt!

1 like

Even een loopje gedaan en onder andere dit gehaald. En reese’s peanut butter cups! Die dingen zijn zo lekker!!

5 likes

Ik ga morgen naar de Action!:tada::tada: Iemand nog nieuwe aanraders?

Neeeeee hebben ze reese’s bij de action? Dat is echt m’n zwakte

Ja, die van mij dus ook, haha! Ze hebben van die grote, met twee in zo’n pakje en van die repen (maar die vind ik niet zo bijzonder…) echt heerlijk! :yum:

Hij is terug, voor de liefhebber

5 likes

Ik heb de fleecedeken met sterren gewassen meteen toen ik hem kocht, en sindsdien doen de sterren het niet meer. Hoe krijg ik ze nu weer werkend of kon je de deken gewoon niet wassen? Er zat echt een chemische geur aan dus lijkt me wel toch? :disappointed_relieved:

In licht ā€œopladenā€ (=gewoon in licht leggen). Ik heb een glow in the dark-pyjama en die is al wel 100x gewassen en doet t nog gewoon.

Bij mij werkt de deken ook niet meer na het wassen :cry:

Ja ik heb het geprobeerd, hij ligt de hele dag in het raam maar hij doet het niet meer. @FastFood zo jammer, ik heb er 1 minuut van kunnen genieten. :tired_face: Zou het dan een glow in the dark laagje zijn geweest over die sterren dat ze het daarna meteen niet meer doen als je het eraf wast? Nouja de deken is alsnog lekker zacht maar ik vind het wel echt stom. Ik zou hem dus niet aanraden verder.

Nee de hele tuinsectie is ongeveer weg

1 like

Misschien een heel belachelijk idee, maar zou je niet een laagje glow in the dark nagellak over de sterren kunnen smeren? Dan werkt het wel weer denk ik.

1 like

Weet iemand of je bij de Action warmwaterkruiken met hoes hebt?

1 like

Volgens mij wel! Maar weet het niet zeker

Edit: Ok hier heb je dus niks aan haha

1 like

Ze hebben zonder hoes en rare slangvormige dingen (weet niet of dit met water is of met zaden)

1 like

Thanks allemaal!!

Deze handzeep ruikt zo lekker! <3 En maar 1 euro haha

1 like

Ja hebben ze, verpakkking met wit, zwart, doorzichtig of gekleurd. Gewoon bij haarspullen en iets van 50 cent dacht ik.

1 like

Kun je ook bij Ikea halen in de soort van snoepjes muur maar dan voor onderdelen.