Yes!
Weet iemand of ze stokbrood bakvormen hebben bij de Action?
Ik heb dat uberhaupt nog nooit ergens gezien. Een stokbrood wordt toch “gerold” en dan gebakken?
Dat dacht ik ook maar het bestaat blijkbaar echt
https://www.bol.com/nl/p/bakvorm-voor-stokbrood-39-cm-x-16-cm-masterclass/9200000061975144/?suggestionType=searchhistory&bltgh=rf6N0e8oShjkhRMvrL9MkQ.1.2.ProductPageUrl
En mijn vader wil er één voor kerst
Ik weet vrijwel zeker dat ze dit niet verkopen haha
Net een lightbox gehaald voor nog geen 5 euro. Met afstandsbediening voor verschillende kleuren en timer er op. Super blij mee! Enige nadeel is dat hij kleurtjes heeft en geen normale witte achtergrond. Maar love kleurtjes, dus ik vind dat niet erg.
Wow die lag hier bij het tuincentrum voor 10+
Wat mooi en helemaal voor die prijs!
Wow, dat scheelt wel heel veel idd.
Ja inderdaad. Komt blijkbaar vaker voor. Mijn ouders hadden bij het tuincentrum een houten kerst"beeldje" gekocht, toen ze de dag er na bij de action kwamen lag het daar voor minder dan de helft van de prijs. Echt slecht eigenlijk
Wow tof! Is het allemaal van de action of alleen het zwarte of alleen het lichtgevende deel?
Het lichtgevende, de lamp zelf zeg maar. Het andere is van Leen Bakker en ik had er eerst een gewone lamp in, maar dit was het nooit helemaal ook veel te fel. Heel blij met deze vondst.
En dan raar opkijken als ze allemaal naar de Action gaan.
Ja ziet er echt cool uit!! Wat voor verpakking moet ik zoeken bij de action?
Ik maak zo even een foto van de verpakking voor je.
Thanks!!
Ja klopt, ik kon niet op het woord komen sorry.