Action toppers (Deel 1)

Heb vandaag deze in mn prullenbak geplakt in de keuken en werkt goed tot nu toe… 90 cent en 2 navulverpakkingen

13 likes

Die had ik ook. Er in gehangen savonds, sochtends niet meer op gelet met dingen weggooien enzo. Savonds denk ik er weer aan en is dat ding verdwenen dus die lag ergens onder het ‘nieuwe’ afval. Bleef dus niet plakken bij mij helaas

Ik vind ze prima! Doen wat ze moeten doen. Gewoon voorzichtig gebruiken en dan blijven ze heel

1 like

Ik gebruikte die vd Action en primark een paar jaar geleden voor winterspul, slaapzak, extra kussens etc toen ik klein woonde. Werkte prima!

Gebruik ze nu nog, maar we hebben nu een zolder en de ruimte, dus vind het teveel moeite ze steeds vacuum te zuigen dus gebruik ze als bescherming voor extra slaapdingen enzo voor logees.

1 like

Weet iemand of action van die dingetjes heeft die je in de hak van je schoenen plakt zodat je er niet uitglipt met lopen? Of een andere winkel als action dit niet heeft?

1 like

Ik kocht deze altijd bij Wibra, maar weet niet zeker of die ze altijd hebben. Kan proberen waard zijn! Kostten toen maar 69 cent.

Thanks!

1 like

Ik weet sowieso dat de Primark ze heeft!

2 likes

Nog beter, die zit dichterbij dan de wibra voor mij!

1 like

Haha die tape😂

7 likes

Is de 7-UP met kersensmaak weg? :disappointed_relieved: Die haalde ik altijd standaard als ik in de Action kwam (samen met een zak Trolli wormpjes haha), maar hij was er nu niet meer. En ik ging er eigenlijk heen voor een nieuwe '19/'20 agenda want mijn huidige (ook van Action) heeft bijna geen weekpagina’s meer, maar er waren nog niet eens agenda’s.

O vreemd, ik kom ook net bij de action vandaan en er lagen al super veel agenda’s! Misschien net in de schappen en dat het deze week ook bij de jouwe komt?

Ah thanks, dan hoop ik dat ze ook snel hier komen! Heb echt 2 rondjes gedaan dus niet over het hoofd gezien. Gewoon alleen het standaard schriften en school/kantoor assortiment was er.

Wellicht bij de Xenos nog? Die hebben vaak ook partijen bijzondere frisdrank.

1 like

Misschien goede vervangers voor je:

Mochten ze bij Action niet terugkomen.

1 like

Laf dit, ik ga morgen heen haha. Had ook al de groene panterprint thee en keukendoek gekocht nav een bericht hier.

2 likes

Jaa ik heb de gele, omdat ik precies die kleur ook op de muur heb in mn keuken :heart_eyes:

1 like

Ik heb dit niet nodig maar ik wil dit

2 likes

Toppertje hoor! Hip canvas met touw en knijpertjes voor minder dan 4 hele euro’s

Inclusief kaartjes met teksten als “It’s the little thinks in life” :thinking:

11 likes

Heeft er iemand voor en na fotos van het resultaat van de eeltsokken? Plz dm me :stuck_out_tongue:

Ik wilde ze proberen maar er staat voor gebruik raadpleeg eerst je arts (ivm zwangerschap). Iemand ervaring hiermee?