Die staan volgensmij wel in het TMI topic. Al zijn dat vooral foto’s van het vervel proces maar dan weet je een beetje wat je te wachten staat
Ooo staat dat erop? Oeps ik heb ze gewoon gebruikt (23 weken zwanger).
Ja die had ik wel gezien maar wil specifiek zien hoeveel eelt iemand ervoor had en erna haha
Ik meen me te herinneren dat Misslipgloss hier ooit foto’s van geplaatst heeft in een review? Als je op cynthia.nl zoekt op “eeltsokken” moet je het wel vinden (waren misschien niet van action.)
Verkopen ze bij action (of ergens anders) op dit moment van die mini knijpertjes?
Bij de hobby spullen hebben ze volgens mij houten, ook in roze en blauw
Ahh super, dankjewel voor je snelle antwoord!
Denk dat je naar het aankopen topic wilde, of niet?
Hahahah oeps! Inderdaad
Echt zo irritant dat de Action hier niet alles van de website in de winkel heeft. Ze hebben niks van het leuke karton. Ik wil een webshop
Ik heb de sport en silk versies hiervan geloof ik. En ik vind ze heel fijn hoor.
Wel fijn dat erop staat dat het voor ladies is. Kan ik m laten liggen
Hahaha graag gedaan! Ik vind ze nog steeds zo fijn! Bijna standaard gaan er een paar pakjes mee zomaar huis
Ik zoek deze dus telkens maar bij onze Action zijn ze er alleen voor mannen en dus niet in mijn maat
Oh dan ga ik binnenkort nog even een keer kijken! Maar hier hingen alleen grote maten toen ik er laatst was.
Bij welke afdeling in Action zou ik placemats kunnen vinden? Ik wil graag vandaag of morgen langs en heb dan weinig tijd, en als ik de hele Action door ga gooi ik weer te veel in mijn mandje.
Bij glas en aardewerk!
Dank je wel!
Bij ‘mijn’ action ligt dit bij de keukendoeken