Action toppers (Deel 1)

M’n voeten zijn echt out of control door die eeltsokken! Vorige week dinsdag gebruikt en ik laat echt een spoor van vellen na door t hele huis. Werkt dus wel als een tiet.

5 likes

Huh?! Moet je de eeltsokken 1, 5 uur aan :flushed:

Ja lang he? Ik heb ze 2 uur aan gehad.
Heb trouwens geen 1 keer een voetbad genomen tussendoor, lijkt bij mij geen verschil te maken.

Op een gegeven moment moest ik zo nodig plassen, heb ze maar uitgedaan :sweat_smile:

Ik had er normale sokken overheen gedaan zodat ik gewoon kon rondlopen in huis :ok_hand:t3:

1 like

Heeft action van die scheermesjes die in zon 3 pak zitten, waarmee je je wenkbrauwen kan doen? Snapt iemand wat ik bedoel? 3 verschillende kleuren en een lang handvat en dan 1 enkel mesje.

Die dingen zijn ideaal.

Handig voor de volgende keer! Ben benieuwd wat het met mijn voeten doet

1 like

Ja die hebben ze, hangt bij ons bij de make up afdeling!

1 like

Top! Thanks!

1 like

Kijk wel uit met die mesjes want het puntje is letterlijk mes, snij je zo je huid mee open als je niet uitkijkt

1 like

Hahah ja ik ging dit een keer voordoen bij m’n ouders en na afloop hadden ze allebei een pleister nodig :grimacing: Het is bij jezelf wel makkelijker om de druk te doseren gelukkig haha.

4 likes

Oh die zijn echt fijn he? Ik doe daar dus ook m’n neusgaten mee🤭

3 likes

Ik ook, vond het wel heel vies. Een soort glibberige plastic zakjes met koude spuug erin. :sweat_smile:

1 like

Heb vandaag deze in mn prullenbak geplakt in de keuken en werkt goed tot nu toe… 90 cent en 2 navulverpakkingen

13 likes

Die had ik ook. Er in gehangen savonds, sochtends niet meer op gelet met dingen weggooien enzo. Savonds denk ik er weer aan en is dat ding verdwenen dus die lag ergens onder het ‘nieuwe’ afval. Bleef dus niet plakken bij mij helaas

Ik vind ze prima! Doen wat ze moeten doen. Gewoon voorzichtig gebruiken en dan blijven ze heel

1 like

Ik gebruikte die vd Action en primark een paar jaar geleden voor winterspul, slaapzak, extra kussens etc toen ik klein woonde. Werkte prima!

Gebruik ze nu nog, maar we hebben nu een zolder en de ruimte, dus vind het teveel moeite ze steeds vacuum te zuigen dus gebruik ze als bescherming voor extra slaapdingen enzo voor logees.

1 like

Weet iemand of action van die dingetjes heeft die je in de hak van je schoenen plakt zodat je er niet uitglipt met lopen? Of een andere winkel als action dit niet heeft?

1 like

Ik kocht deze altijd bij Wibra, maar weet niet zeker of die ze altijd hebben. Kan proberen waard zijn! Kostten toen maar 69 cent.

Thanks!

1 like