Action toppers (Deel 1)

Is de 7-UP met kersensmaak weg? :disappointed_relieved: Die haalde ik altijd standaard als ik in de Action kwam (samen met een zak Trolli wormpjes haha), maar hij was er nu niet meer. En ik ging er eigenlijk heen voor een nieuwe '19/'20 agenda want mijn huidige (ook van Action) heeft bijna geen weekpagina’s meer, maar er waren nog niet eens agenda’s.

O vreemd, ik kom ook net bij de action vandaan en er lagen al super veel agenda’s! Misschien net in de schappen en dat het deze week ook bij de jouwe komt?

Ah thanks, dan hoop ik dat ze ook snel hier komen! Heb echt 2 rondjes gedaan dus niet over het hoofd gezien. Gewoon alleen het standaard schriften en school/kantoor assortiment was er.

Wellicht bij de Xenos nog? Die hebben vaak ook partijen bijzondere frisdrank.

1 like

Misschien goede vervangers voor je:

Mochten ze bij Action niet terugkomen.

1 like

Handzeep in een millenial pink flacon. Wat wil een mens nog meer? Kost 1.44 per stuk.

30 likes

Laf dit, ik ga morgen heen haha. Had ook al de groene panterprint thee en keukendoek gekocht nav een bericht hier.

2 likes

Leuk hè! Ze hebben ze ook in het geel en blauw, maar ik koos uiteraard voor roze. Het is ook van dat gummy materiaal gemaakt. Echt heerlijk voor millenials :relaxed::joy:

1 like

Jaa ik heb de gele, omdat ik precies die kleur ook op de muur heb in mn keuken :heart_eyes:

1 like

Ik heb dit niet nodig maar ik wil dit

2 likes

Toppertje hoor! Hip canvas met touw en knijpertjes voor minder dan 4 hele euro’s

Inclusief kaartjes met teksten als “It’s the little thinks in life” :thinking:

11 likes

Heeft er iemand voor en na fotos van het resultaat van de eeltsokken? Plz dm me :stuck_out_tongue:

Ik wilde ze proberen maar er staat voor gebruik raadpleeg eerst je arts (ivm zwangerschap). Iemand ervaring hiermee?

Die staan volgensmij wel in het TMI topic. Al zijn dat vooral foto’s van het vervel proces maar dan weet je een beetje wat je te wachten staat :yum:

Ooo staat dat erop? Oeps ik heb ze gewoon gebruikt (23 weken zwanger).

Ja die had ik wel gezien maar wil specifiek zien hoeveel eelt iemand ervoor had en erna haha

1 like

Ik meen me te herinneren dat Misslipgloss hier ooit foto’s van geplaatst heeft in een review? Als je op cynthia.nl zoekt op “eeltsokken” moet je het wel vinden (waren misschien niet van action.)

Verkopen ze bij action (of ergens anders) op dit moment van die mini knijpertjes?

Bij de hobby spullen hebben ze volgens mij houten, ook in roze en blauw

Ahh super, dankjewel voor je snelle antwoord!

1 like

Denk dat je naar het aankopen topic wilde, of niet? :joy: