Action toppers (Deel 1)

image image
Tipje voor mensen die net als ik deze veuls te dure prullenbak hebben (de B.rabantia Bo) en toch te gierig zijn om dan ook die peperdure vuilniszakken te kopen die erbij horen :stuck_out_tongue: >> Deze van de Action passen perfecto!!! (ik heb een kleine bak en een grote)

10 likes

Ah top! Bedankt voor de tip, deze zijn een stuk leuker geprijsd.

1 like

Vrouwen kunnen toch ook een grote maat hebben? Zijn sokken niet per definitie unisex :sweat_smile:

1 like

Klopt! Maar ze hingen tussen de mannensokken en zo’n kaartje hing er ook boven, met die (grotere) maat dus. Daarom ging ik er vanuit dat er ook een vrouwenversie van was, net als bij andere sokken. En dat dat dus andere (ook kleinere) maten zouden zijn. Bedoelde er trouwens meer gewoon mee dat mijn maat er gewoon telkens niet is.

2 likes

Heeft iemand dat opblaasbare zwembad van 14.95?
Ben benieuwd of zoiets snel stukgaat

Wij hebben 'm en hebben 'm 1x 2 dagen gebruikt en er is nog niks stuk. Wat zou er sneller stuk aan moeten gaan tov een duurder zwembad? Volgens mij issie gewoon van Intex.

1 like

Als je houdt van die schijfjes in zo’n zak pikante mix oid, moet je deze ook proberen. Het is de grote variant ervan. 100 gram 419 kcal. Het pak is ook 100 gram.

8 likes

Bedankt! Ik dacht dat die opgeblazen misschien sneller stukgaan. Je hebt ook die je niet hoeft op te blazen maar zijn duurder.
Denk dat ik morgen 1 ga halen, gaat zo warm worden volgende week.

ik heb die een aantal jaar geleden gekocht voor mijn neefje en dat was echt eenngrotw hit!

1 like

Hoe moet je die koelmat voor honden gebruiken? Heb hem gekocht maar er zitten geen instructies bij. Las dat je sommige in water moest leggen ofzo?

Neerleggen en je hond erop laten liggen. Je hoeft nl niks te doen. Mat koelt vanzelf

1 like

Bedankt! Hopelijk durft ze er te gaan op liggen dan :smiley:

Die verwarring heb ik veroorzaakt denk ik veroorzaakt. Op de website van action stond inderdaad dat de mat nat gemaakt moest worden. Maar ik hem ‘m inmiddels gekocht en op de verpakking staat niks over nat maken. De mat koelt vanzelf af.

Mijn actiontopper is een actionknutselgroep op fb waar mensen hun zelfgemaakte creaties tonen. Soms heel creatief en vaak gewoon heel lelijk :slight_smile:

13 likes

volgens mij heb ik t voor zn 2e verjaardag gegeven

1 like

Bij ons brak de poot meteen af bij het opbouwen. Kregen niks terug want eigen schuld.

1 like

Oeh, heb je een link? Ik geniet altijd zo van zulke groepen. Er is ook zo’n groep waarin mensen delen wat ze die dag gekookt hebben, helaas hebben die een ledenstop, maar ik geniet er altijd van om via een vriend die er wel in zit even te gluren naar de geweldige culinaire creaties en vooral de beschrijvingen (volgens mij vindt elk lid van die groep dat interpunctie overrated en spatiegebruik underrated is).

3 likes

Ik heb geen huisdieren. Heb ‘m voor ons gekocht om op de bank te leggen.

3 likes

Iets met be creative with action and more. Als je dat in de zoekbalk typt zou je het moeten kunnen vinden.

1 like

Heeft de Action ook van dat matte raamfolie? Zo ja, in welk schap ligt het dan? Ik kon het vandaag zo gauw niet vinden