Action toppers (Deel 1)

Bij ons ligt het bij de wasknijpers en naaispullen.

Thanks! Deze week nog eens kijken. Ook lekker random tussen de wasknijpers en naaispullen :thinking: :joy:

OMG jaaaa!! Ik dacht dat ik de enige was die het niet kon vinden. Ik heb echt bij 4 verschillende actions gekeken.

1 like

Meteen toen we het uit de doos haalde. Je moet de poten er zelf nog in klikken en bij het klikken brak het af. Nooit meer iets mee gedaan helaas.

Hier ligt het bij de klusafdeling. En een ander soort plakfolie bij de naaispullen inderdaad. Super vaag.

1 like

Ja! Ook bij de klusafdeling dacht ik.
Zijn van die puzzelstukken zeg maar.

2 likes

Placemats gevonden inmiddels, ze lagen bij ons naast de theedoeken.
En ik weet niet meer wie de sneakersokken aanraadde, maar bedankt, ze zijn fijn! Gisteren de hele dag in België rondgelopen en ze zijn geen enkele keer afgezakt. :heart: Bij mijn lage AllStars waren ze niet zichtbaar, helemaal top dus.

7 likes

wow ik hoopte even dat de action een namaak brabantia prullenbak had :slightly_frowning_face:

6 likes

Hier ga je geen spijt van krijgen! Had hem vorig jaar al en echt een succes. Vanmiddag hele middag mee gespeeld.

1 like

Ben net toegelaten hahaha en sommige dingen zijn best leuk/handig, maar al die interieur cadeaus zou ik echt niet blij mee zijn :joy:

1 like

Nooo, was het maar zo :face_with_hand_over_mouth:

Zelf ijsjes maken :hugs: en nog wat dingen die ik onderweg naar de ijsvormpjes tegenkwam.

9 likes

Hier zijn ze er allemaal nog!

1 like

Alle soorten en maten zijn er nog!

1 like

Weet iemand of de Action waslijnen te koop heeft? Of naja 1 is genoeg hehe. Heb namelijk al wel oogjes in de muur zitten door de vorige bewoner (heeft die toch nog iets goeds gedaan).

Waslijndraad bedoel je toch? Op de website staat dat ze het hebben! 0.77 cent dus lekker goedkoop

Die ijsvormpjes zijn echt geweldig! Vooral met Danio yoghurt zijn ze handig. Alleen die calippo vormpjes sluiten niet bij mij :frowning:

2 likes

Wie weet of er van die fietsbroekjes tegen schurende bovenbenen te koop zijn bij de action?

Mocht je een Primark in de buurt hebben… Ik heb daar een week geleden 1 gekocht voor €2.50 en ik vind hem geweldig zitten.

1 like

Zie je die niet zitten onder (strakke) jurkjes?

1 like