Action toppers (Deel 1)

O dank je! Ga ik deze week direct kopen. Heb ineens schurende bovenbenen, nooit eerder last van gehad. Super irritant.
Liggen ze bij de sportafdeling of bij de lingerie?

Zeeman heeft ze ook

1 like

Ik zoek een simpele juicer (dus geen blender) om sapjes mee te maken, heeft action dat?

Weet iemand of er bij de Action in Nederland wegwerpcamera’s te koop zijn en of ze nog steeds zo goedkoop zijn als vroeger?

Zijn dat ook dé action sokken van dit topic? Die iedereen zo fijn vind

Ja

Hebben ze ook bij de hema! Maar niet super goedkoop (het ontwikkelen ook niet)

1 like

& @Berlijn Ik heb ze ook zien liggen ja, maar schijnt dat ze niet goed werken (afgaande van de recensies op de site) :disappointed_relieved:

1 like

Heeft iemand van jullie deze airco al geprobeerd? Heb hem hier al in de winkel gezien maar toch niet gekocht, twijfel nu alsnog

Oh wat jammer! Ik had zelf ook al op de site gezocht maar ik vond niks, anders had ik het niet gevraagd (ik vraag dingen hier niet voordat ik het zelf gegoogled heb) :relaxed:

@vitaminwater dank je wel voor de tip, jammer wel dat het zo duur is. 5 jaar geleden was dit geloof ik wel te doen omdat je dan bij Action een toestelletje kon kopen voor 1,50 ofzo, maar misschien is dit wel veel langer geleden hahaha

Oh ja nee dat red je sowieso niet bij de hema, denk dat je daar alles bij elkaar net onder de 20 euro klaar bent. Ik heb zelf laatst via facebook een tweedehands cameraatje gekocht voor 15 euro, die (hema) rolletjes zijn wel goedkoop, 2 euro ofzo. Weet alleen nog niet hoe duur ontwikkelen is

1 like

Oh geweldig! Ik hoop dat het werkt, dan wil ik hem ook hebben

Ik heb mn moeder vandaag gevraagd om te kijken of ze hem hebben (en mee te nemen)

Ik heb echt spijt dat ik niet meer van deze heb meegenomen, ze zijn super lekker!

4 likes

@vitaminwater @Berlijn bedoelen jullie nu niet 2 verschillende dingen? Volgens mij wilt @Berlijn zo een camera die je 1x gebruikt met 24 foto’s ofzo en daarna ontwikkelt en klaar. Daar hoef je helemaal geen losse rolletjes voor te hebben etc. Volgens mij hebben ze die ook bij Kruidvat voor ongeveer 4/7 euro.

1 like

Volgens mij kun je hier maar een hele kleine ruimte mee verkoelen en moet je het constant bijvullen.

Nee we bedoelen wel hetzelfde namelijk een analoge wegwerpcamera en ik gaf daarna als tip dat je ook een niet wegwerp camera analoog kunt kopen om uiteindelijk goedkoper uit te zijn!

2 likes

Ohhh begrijpelijk sorry!

1 like

De verkoelingsmatten voor honden waren gister een goede oplossing voor tijdens het slapen! Heb snel last van warme voeten en dat viel nu echt mee!

2 likes

Door de warmte heen naar de Action getrotseerd in de hoop dat die koelmatten er nog waren, maar nee. Had ik ook al niet gedacht, maar ik vind mijn katten zo zielig. En mezelf ook wel een beetje, combinatie niet fit en niet goed tegen warmte kunnen. :joy: