Als ze er echt veel last van hebben werken natte lappen in de nek ook altijd goed!
@FrozenFlame We bedoelden inderdaad hetzelfde dank je wel voor de tip in elk geval en @vitaminwater ook voor het meedenken!!
Weet iemand of die refridgerator trays een eenmalige actie waren of dat ze vast in het assortiment zitten? En welke soorten waren ervan? Ik kon ze helaas niet vinden vanmiddag
Die cooler was uitverkocht, maar precies dezelfde gekocht bij de Vomar (wel 5 euro duurder). Tot nu toe valt het niet tegen voor het geld.
Wauw, zijn dit gewoon Nakd-repen, maar dan goedkoop?
Ja laatst wel! Volgend mij zelfs van hansaplast of hoe dat merk ook mag heten.
Oh zou je mij daar een foto van kunnen sturnen aub? En weet je of ze opkruioen bij je benen? Daar heb ik dus vaak last van emt die broekjes en dat doet dan het hele effect teniet
Daar heb ik ook altijd last van. Heb nu light shaping broekjes van h&m (zijn er twee, een huidkleurige en een zwarte) en vind die heel fijn
Kruidvat heeft ze van anne rolfi. Wel de gladde variant kopen, die andere is dikke stof en warm.
Yep, een onbekend (huis)merk en twee varianten van Compeed.
Top!! Ga ik die eens proberen!
Weet iemand of Action kettingsloten (voor de fiets) en analoge wandklokken heeft?
Aantal klokken volgens de site: https://www.action.com/nl-nl/search/?q=Klok
Ik zie er geen kettingsloten maar ik heb er vorig jaar nog eentje gekocht. Op de site staan alleen andere volgens mij. Die van mij was kettingslot met zo’n stofje erom.
Zijn er hier mensen die de daglenzen gebruiken? Van de week zat er geen lens in de verpakking, maar ik dacht ergens oke misschien te wild open gemaakt of aan mn vinger gehangen en niet gezien, weet ik het. Dus een nieuwe gepakt. Maar vandaag had ik weer geen lens in de vloeistof, dus nu denk ik oké ligt echt niet aan mij? Baal een beetje, want vind ze wel prettig dragen.
Ik zou teruggaan naar de action. Want 1x kan misschien nog dat het je eigen fout was maar 2x is wel al veel.
Ik gebruik ze zelf ook voor af en toe en vind ze ook prettig dragen met een heel fijn prijsje.
Misschien een productiefout? Draag al een goede 7 jaar daglenzen en heb dit probleem nog nooit gehad
edit: nvm, die van mij zijn niet van de action maar zou er alsnog even research naar doen
Ik heb vanochtend Mayo gekocht met maar 3 calorieën. Aan de ene kant wil ik het heel graag proberen, maar aan de andere kant ben ik bang dat het echt te goor is, omdat het van de Action is
Dit word gewoon opgekocht van andere partijen en niet in opdracht van action geproduceerd
Ik denk eerder dat het goor is omdat — hoe maak je in hemelsnaam mayo met maar 3 kcal. Let us know