Action toppers (Deel 1)

Oooh dat weet ik, maar toch heb ik bij van dat eten van onbekende merken die je alleen bij Action kan kopen zoiets van “eeeh” :sweat_smile:

@Lort het wordt op basis van yoghurt gemaakt, maar zal wel heel veel water zijn, want zelfs magere yoghurt is nog meer calo

2 likes

Ik vind hem zelf te zoet. Ik vind de friteslijn van remia dan veel lekkerder!

2 likes

Van die friteslijn ben ik ook fan! @Vaiana

1 like

Hebben ze van die bagagescheidingzakken (hoe noem je dat?) bij Action? Het ging er laatst over op het forum geloof ik…

Bedoel je packing cubes?
Ik weet overigens niet of Action die verkoopt.

1 like

Ja!! Thanks haha, zoekt al wat makkelijker.

Ik heb ze zelf laatst besteld op Ali, daar worden ze in ieder geval veel verkocht. In een fysieke winkel heb ik het nog niet gezien.

Ik bestel daar liever niet! En heb ze volgend weekend nodig.

@pastelzwart oh dan ga ik daar even kijken, bedankt voor de tip.

1 like

In de anwb winkel heb je ze ook :nerd_face:

2 likes

Hema heeft ze ook :slight_smile:

1 like

Ik heb ze laatst bij de Wibra in de folder gezien. Genoeg opties zo te lezen haha

Summary

image

2 likes

’ mijn’ action had ze wel, 3 weken geleden zelf gekocht.

1 like

Deze stickers heb ik ook vanochtend gekocht! Super cute :blush:

6 likes

Ik heb ze van de decathlon, 3 voor een tientje. Je kunt ook losse kopen bij de Hema, maar dan ben je voor 1 al 5,50 kwijt. Ik ben er laatst ook naar op zoek geweest, vandaar

1 like

Wow thanks iedereen voor de tips!!

Zag ik gister bij de Wibra!

1 like

Grappig, deze komen van ome Ali.

1 like

Viel me ook al op ja! Zelfde printje.

Weet iemand of de Action een soort plakband verkoopt waarmee je posters kan ophangen aan een muur?

1 like

Weet een van jullie toevallig of Action iets heeft om je sieraden (kettingen, ringen, armbandjes en kleine + grote oorbellen) handig in op te bergen? Zag wel zo’n plastic kastje met kleine lades maar dat is niet helemaal m’n ding.