Action toppers (Deel 1)

In principe komt toch alles van ome ali haha? Wordt allemaal in dezelfde fabrieken gemaakt in China

1 like

Weet iemand of Action een labelmaker verkoopt waar je dit soort labeltjes mee kunt maken?

(of een andere goedkope winkel mag ook)

1 like

Volgens mij niet (weet het dus niet zeker) maar Hema heeft wel een lettertang!

3 likes

Ik heb voor iets van 8 euro er eentje besteld op 123inkt en die is ook heel goed

1 like

Ja die van hema is fijn!

1 like

Een snelle after-gym-action-spree :sweat_smile:

De dumbbells zijn maar 1,99 voor de set :star_struck:

16 likes

afbeelding
afbeelding

Ik ben hier echt fan van. Ik had er al 1 met houder maar nu de navulling gekocht in 2 andere geuren. Daar heb ik er nu 1 van in mijn kledingkast gehangen (er zit een lintje bij. Superhandig) en het ruikt zo lekker😍

16 likes

Hoe lang blijft de geur ongeveer bij die in je kast? Ik heb nu een zakje van de bigbazaar maar die rook ik na 2 dagen al niet meer

Klinkt goed! Hoe duur zijn die en waar ergens in de Action liggen ze? :slight_smile:

Yesss zo blij weer met de ‘strandcollectie’ bij de action! Heb een parasol gehaald om mee te nemen naar het strand, polsbandjes voor de kids en zo’n plooibaar tentje. Wel fijne kwaliteit en betaalbaar.

Wij gaan de footies ook eens proberen #influenceddoorFF

Totaal 31€

10 likes

Lijkt net alsof het van de Douglas komt! Leuk, ik ga er ook eens naar op zoek

1 like

Volgens mij moet je de sneaker socks hebben en juist niet de footies! Die laatste hebben geen siliconen randjes zodat de sokken goed blijven zitten.

Ja! Zie de post van Foucher:

2 likes

De andere heb ik sinds begin juni en die ruik ik nog goed (staat in de badkamer). Ik zie nu dat op de foto’s die ik van de website van Action heb dat ze 120 dagen meegaan. Op de verpakking die ik kocht staat 60 dagen. Ik heb ze nog niet lang genoeg om zeker te weten hoe lang de geur blijft.

1 like

Zowel die met houder en de navulling zijn €1,49. Bij de navulling krijg je er wel 2 en lintjes dus om ze op te hangen (de houder heb je dus niet per se nodig. Tenzij je ze neer wilt zetten). Bij mijn Action lagen ze helemaal onderin bij de geursprays/toiletverfrissers

1 like

Hebben ze bij de action van die houders waar je je telefoon in kan doen voor de fiets?

Ja, je hebt er die zowel in de auto als om je fietsstuur kunnen. Rond de 3 euro

1 like

Van wat is dat rode potje in de vorm van een vogel? Het komt me bekend voor maar ik kan er niet opkomen!

Het is een spaarpot met snoep erin in de vorm van papegaai

Het lijkt op die Croky vogel :upside_down_face:

3 likes