Action toppers (Deel 1)

Maar heeft die papegaai een naam ofzo? Of welk merk is het snoep?

Welke geurstokjes van de action zijn lekker / aan te raden?

Oh ik heb hem al ingepakt in cadeaupapier. Maar het is geen merk hoor geloof ik. Die snoepspaarpotten heeft action wel vaker, mn dochter heeft ook al een uil en eend versie ervan.

1 like

Heeft iemand ervaring met het kunstgras?

Lijkt het ook niet op zo’n bewaarbeker waar je vroeger ijs in kon krijgen in sommige restaurants?
Ik zag dat laatst bij iemand en kreeg een hele golf van nostalgie/herkenbaarheid terwijl ik echt noooooit zo’n beker heb gekregen vroeger. Ik kon moeilijk plaatsen waar dat vandaan kwam.

19 likes

Ik heb deze nog ergens staan! Zo’n nostalgie

Wowow de nostalgie!! Punky heette ie toch?

Ja!
Maar ik heb dat dus nooit op/gekregen en ik weet ook niet precies waar ik het van ken? Maar ik ben dus niet de enige met die reactie.
@jigglypuff is dit ook wat jij bedoelde of nog iets anders?

1 like

Volgens mij bij zo’n AC- restaurant of zo?

Fuck :sob:
Binnenkort maar weer eens terug dan haha!

Deze kon je krijgen bij van der Valk restaurants! :grin:

Zag gisteren op een festival een supergaaf bellenblaaspistool, kwam ook van de Action maar al tijdje geleden gekocht. Iemand die recent nog gezien?

Ik vind de sikjes met anti slip achterin van de action ruk. Zakken de hele tijd van mijn hak af! Morgen maar naar de primark en kijk daar wel voor sokjes.

1 like

Hm, jammer dat ze voor jou niet werken. Bij mij blijven ze muurvast op zijn plek, wil niet anders meer!

Misschien omdat ik maat 38-42 heb? Mijn schoenmaat is nl 42.

Ja dat vermoeden had ik al, ik heb maat 39!

Ik heb pas zulke sokjes bij de Zeeman gekocht en die zakken bij mij niet af! Heb wel maat 40/41 dus ik weet niet of dat veel verschil uitmaakt met jouw voeten dan, maar vind ze wel fijn.

Ik heb alleen het idee (maar misschien ligt dat aan mijn schoenen?) dat ik er best wel zweetvoeten van krijg op de een of andere manier. Terwijl de bovenkant van de sok van een soort gaas is lijkt het. Achja :stuck_out_tongue:

Dan toch maar een pakje van de grotere maat kopen. Eens kijken of die dan wel blijven zitten!

Ik koop daarom altijd de mannenversie. Die blijft goed zitten met maat 42. Je moet wel die hebben met een plakstrook en niet die ribbeltjes, die blijven niet zitten.

Ik pak de versie voor mannen. Heb ook maat 42 normaal, maar mijn voeten zijn sinds ik zwanger ben geweest wat platter. Maat 43-46 werkt bij mij super.