Action toppers (Deel 1)

Verkopen ze kattenborstels/kammen bij de action?

Nou dan denk ik dat ik mijn antwoord wel heb nu :sweat_smile: morgen maar weer naar de action.

Verkopen ze fiets zadels bij action ?

Thanks voor de info! Ga ik dit weekend even kijken.

ik heb ook maat 42 en heb de mannen versie (zelfde maar dan groter). Zit erg goed en blijft op zijn plek!

Edit: Sorry nogal spuit 11 dit :sweat_smile:

1 like

Dit is echt de beste tip ooit! Heb er 2 in onze kledingkasten hangen nav je tip en onze hele slaapkamer ruikt er heerlijk door. Ga er morgen meer kopen, ook voor in de auto & wc. Thanks!

Jaaaa hier ruikt het toilet nu ook heerlijk!

De aankopen van vandaag! Deels geinfluenced door dit topic.
Ik heb echt onwijs benieuwd naar de tropical fruit luchtverfrisser. Ik gebruik altijd de sets van ambi pur, maar dit scheelde 2 of 3 euro. Ik ken hem nog niet en hoop dat hij niet te overheersend is.

De sokken was ik niet van plan om te kopen, totdat mijn sok afzakte toen ik door de action liep :’)

3 likes

Is dit voor in een kleine auto niet te sterk? Ik krijg straks een auto van de zaak en wil eigenlijk wel graag een lekker ruikende auto, maar niet alsof je de Douglas in wandelt zeg maar.

1 like

Ik heb hem er nu net in hangen, ben benieuwd hoe het is als ik weer de auto instap. Zal het wel even laten weten.

1 like

Als hij te sterk ruikt kan je hem ook onder een van de matten leggen, dat maakt het minder douglas haha

3 likes

Weet iemand of ze die letters (links op foto) of iets vergelijkbaars nog verkopen bij Action?

1 like

Heeft iemand ervaring met de Oral-B elektrische tandenborstels van de Action? Het is zo goedkoop dat ik me afvraag of het goede borstels zijn. Ik heb nu een hele dure van Philips maar ik vind het niet fijn dat het een rechte borstel is, ik wil liever een ronde. (Of weet iemand of je voor Philips ronde opzetborstels kan kopen?)

Volgens mij hebben ze er vaak twee. Een op batterijen en eentje die je gewoon moet opladen (rond de €15 dacht ik). Die laatste is prima. Die versie gebruik ik al 20 jaar ofzo haha. Dezelfde verkopen ze in heel veel andere winkels maar vaker voor een iets hogere prijs.

1 like

Nee, ik heb er 1 en hij is heel gammel. Opent en sluit ook hakkelig.

1 like

Weet iemand toevallig of die ventilatortjes waarmee je ook water kan sproeien er nog zijn? :relaxed:

Top thanks, dan neem ik die mee naar Liq :smirk: (want die weersvoorspelling hoe die er nu uit ziet :heart_eyes:)

@pastelzwart (fail ik antwoordde op mezelf) Hahaha nice. Hij verandert idd wel, maar hij staat nu op beetje bewolkt/zon en 24-26 graden :hugs:

1 like

Verkopen ze ook houders voor de luchtverfrisser?

Ja alleen heb ik die van ambi purr gezien en niet van eigen merk. Of ik heb er niet op gelet omdat ik al een houder had. Ik zag dat een houder incl geur 5 euro was.