Action toppers (Deel 1)

Welke action in de provincie Flevoland & Utrecht raden jullie aan qua grootte & aanbod? Ik wil wat dingen voor mijn klas inslaan maar grijp steeds mis :confused:

Ik vind die in onze stad in de buurt van het station het fijnst (of kom je daar normaal ook en grijp je ook mis). Die in ha ve n is ook chill

Oh bij die laatste kan ik niet slagen haha :see_no_evil: Die bij het station is daar bij de Aldi toch? Dam ga ik het daar even proberen!

Heb je iets specifieks in gedachten wat je graag wil hebben? Of gewoon om te kijken? Anders kunnen anderen misschien het voor je zoeken in hun ‘eigen’ Action en het naar je opsturen. :smiley:

Ja! Ik vind die fijner dan die midden in het centrum (bij dirk en kruidvat), daar is het ook altijd heel druk

Weet niet of dit al ooit is benoemd, maar deze makeup verwijder doekjes zijn GEWELDIG. Je doet er wat water op en het haalt echt alle makeup grondig weg, zelfs mascara! En ze zijn wasbaar. Heb er meteen een aantal gehaald nadat ik zo tevreden was over 1tje.

22 likes

Ja! Ik heb ze leren kennen omdat Nadine Baggot (engelse beauty youtuber) er zo enthousiast over is. Zij haalt ze daar bij de Primark maar daar ben ik ze hier nog niet tegengekomen. Heb inmiddels de ‘washand’ versie ergens besteld omdat ik dat makkelijker vind vasthouden. Maar echt ideaal dit.

1 like

Deze hebben aan de achterkant ook een vouwtje zodat je met je hand erin kan! Zeker het proberen waard!

1 like

Ik gebruik deze ook al zo’n 3 jaar. En ze zien er nog steeds goed (maar gebruikt) uit.

Echt ideaal spul vind ik het. De aanschaf kost wat (heb er zo’n 10) maar na een tijdje heb je de prijs er wel weer uit in vergelijking met watjes en ander reinigings spul.

1 like

Huh hoezo? Ze kosten nog nieteens een euro? :smile:

Voor mijn gevoel waren ze rond de 2 euro toen. Nog niet veel. Maar anders dan ± 3 euro voor watjes en reiniger elke 3/4 maand.

Ik heb die linker al jaren, doet het prima. Maar ik til m nauwelijks, misschien dat dat nog uitmaakt

1 like

Het is sowieso een goede investering moet ik zeggen! Plus geen extra troep op je gezicht en een stuk milieuvriendelijker #score

2 likes

Maar haal je dan eerst met zo’n doek je make-up eraf, en dan daarna nog wel reinigen met een facewash? Want alleen zo’n doekje maakt toch nooit alles echt goed schoon?

En werkt het ook voor waterproof mascara?

1 like

Ja, denk dat dit een vervanger is voor een make-up doekje of wattenschijfje.
Ik ga ze binnenkort ook halen, scheelt echt rollen wattenschijfjes

2 likes

Het is een vervanger voor wattenschijfjes en makeup remover. Een face wash is idd wat anders wat je erna nog kan gebruiken of toner e.d.
Maar ik merk als ik erna nog met toner over mn gezicht heenga er geen restanten van makeup meer op mn gezicht zitten!

Gewone mascara pakt ie wel goed, waterproof geen ervaring mee, denk ook niet dat die deze pakt.

Ik gebruik ze wel in combinatie met double cleansing, heb het idee dat mijn spf er anders niet goed afgaat. Maar je hebt veel minder nodig, mascara doe ik ook altijd nog apart na met wat remover maar dan is ook echt alles weg.

1 like

Ik heb ze gehad van de primark maar na één keer uitwassen vond ik ze al niet meer zo lekker zacht. En ze werden best snel schmutzig.

Ik gebruik alleen mascara en een beetje wenkbrauw gel. Dus ik gebruik inderdaad alleen dit doekje want heb daarna altijd wel het gevoel dat m’n gezicht schoon is.

En waterproof gaat er niet mee af. Sommige mascara’s (vooral de goedkopere) gaan er ook moeilijk af.

Weet iemand of de Apotek handzeep nog terug komt? Ik vond die zo fijn maar heb m nu al een tijdje niet gezien.

1 like