Action toppers (Deel 1)

Same :sob:

1 like

@Noor @Madam-Mikmak Yay! Ze zijn zo superfijn! Ik ga er ook nog meer halen.

@JanHagel Ik kan me voorstellen dat ze wel iets too much zijn voor in de auto. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar in grotere ruimtes ruik je ze al heel goed.

En ik was ook degene van wie de speaker was ontploft. Ik heb alles opgestuurd naar Action en ik krijg een groot gedeelte van mijn vloerkleed (waar een brandplek in zit) vergoed. Dat vind ik onwijs netjes.

13 likes

Schaaltje!

20 likes

Vandaag die parfum cards gehaald en ze zijn echt geweldig :heart_eyes: ik wil er nog meer halen en ze overal ophangen

2 likes

De ventilator met spray gehaald & de eeltsokken #influencedbyforum Verder superlekkere koeken van Milka gehaald. Ze heten Sensation, het zijn chip cookies met een chocolade vulling. Heel lekker 8/10

1 like

Hebben ze bij de action van die mini wasknijpers om bijvoorbeeld wenskaarten aan een lint te maken?

Yup, bij de knutselbenodigheden

1 like

Wauw super leuk! Tussen welke spullen/schappen ligt dit? Ik kan soms zo slecht dingen vinden bij de action.

Die koeken van milka moet je even in de magnetron doen als ik de juiste voor me heb! Zooooo fucking lekker!

1 like

Ohh jaa slimme tip, dankje! Dat is idd nog beter

Ik ben nu ook fan!
Zou graag de houder willen, maar bij elke action waar ik kom hebben ze die niet

Ja he!! Thanks :smiling_face_with_three_hearts: bij de woonspullen, kapstokken en plantenbakjes en kaarsjes enzo!

1 like

Weet iemand of ze een gaatjestang voor extra gaatjes in een riem te maken verkopen bij de Action?

Ik heb deze spuitbus bij Action gescoord als anti-doorkijk voor het raam. Mn vriend heeft een 1 of ander artsy ideetje om het erop te spuiten dus zal binnenkort wel wat fotos posten!

24 likes

Is dit gewoon voor op het raam?

Hier ben ik echt mega benieuwd naar

1 like

Ja! Je kan er ook decoratieglas mee spuiten zoals een lege wijnfles of zo. Verwijderen doe je met aceton en een krabber dus je kan het ook gewoon afnemen met een sopje.

4 likes

Oeh ik ben nu ook heel erg nieuwsgierig ja. Klinkt als goede vervanging voor folie? Zou leuk zijn want op de gang laat het steeds weer los.

Ah dan ben ik benieuwd naar het resultaat! Heb wel way ramen waar ik het voor zou willen gebruiken

In afwachting van je foto’s voordat ik het ook ga halen! :smiley: Heb de folie nooit meer kunnen vinden bij de Action dus dit is perfect hopelijk!

1 like