Weet iemand of ze een mandoline verkopen bij de action?
Ohh ben benieuwd naar die voetenvijl! Wil je laten weten of het wat is?
Ga ik doen! Ik ben wel toevallig nog deze week naar de pedicure geweest dus kan er volgende week ofzo pas wat over zeggen denk ik
Dan hou ik het topic in de gaten Ga bijna op zomervakantie dus mijn voeten kunnen ook wel wat aandacht gebruiken, en dit lijkt me ideaal!
Ze hebben deze uitwisbare pennen bij de action en die zijn zo handig en goedkoop.
Vind het echt heerlijk als ik gewoon even iets kan uitwissen ipv krassen. Een cheape versie van de pilot frixion.
Ik schrijf alleen graag in zwart en in het pakje zitten alleen blauwe pennen of rood zwart en blauw dus balen voor mij.
Doen ze het ook echt?
Yes! De inkt is wat minder donker, maar dat is bij die pilot pennen ook wel zo. Blijkbaar verdwijnt de inkt door warmte/wrijving en had laatst per ongeluk een tentamen hiermee gemaakt. Dus was een beetje bang dat alles weg zou zijn door bijv een hele warme scanner oid. Maar dat is goedgekomen
Je ziet het dus nog wel heeel lichtjes. Las ook dat het weer terug kan komen bij hele lage temperaturen dus bijv. in de vriezer. Heb dat nog niet getest haha, maar had het opgezocht voordat mijn tentamen ineens blanco was.
Update:
Ik vind dit altijd zo bijzonder, omdat ik zelf best wel chaotische en rommelig ben. Is het puur voor eigen gebruik en ben je dan zo streng dat je niet tegen een foutje aan jezelf aan kan kijken of erger je je er dan zo aan? Oprechte vraag
Weet iemand of ze bij de action van die luchtbevochtigers hebben??
Heel toevallig. Niet van de action maar ik heb vorige week eentje besteld van ali en hij is vandaag binnengekomen.
Hebben thuis erg last van extreem droge ogen na t slapen dus wil m daarvoor testen.
Heb m nu naast me op de bank staat en er komt echt heeeeele fijne damp/nevel? Uit die voornamelijk ook lekker koel aanvoelt dus dit ding gaat niet weg naast me de komende warme dagen haha.
Hij heet de M3 Humidifier
Weet iemand hoe de muurverf van de action goed dekt?
Ik moet mijn appartement weer terug wit verven. En ik wil er niet al te veel geld aan verspillen.
Klinkt misschien stom maar het kan mij niet schelen hoe het eruit ziet als ik het maar niet 6x over moet verven omdat de kleur (blauw, okergeel, mint groen) er nog doorheen komt
Heb je een linkje?
Oehhh deze ziet er nog best mooi uit! Hoe lang duurde het leveren?
Ja lekker strak model! Ik had m weekje later, nog nooit zo snel meegemaakt haha.
Ala je op humidifier zoekt krijg je ook nog andere modellen te zien.
Tip; bestel deze dingen niet via bol, PRECIES deze en vele anderen zijn gwn van ali maar dan 5x zo duur. Ik had deze bijna voor 30 besteld op bol voordat ik zag dat ze op ali stonden
Die vijl werkt perfect. Binnen no time waren mijn voeten eeltvrij. Wel even extra opzetstukjes aanschaffen, want met mooi weer zijn ze bijna altijd uitverkocht. Heb er dit jaar twee weken op gewacht en vier keer tevergeefs in de Action gestaan. Elke keer zonder opzetstukjes naar huis maar wel 100 euro aan andere onzin gekocht. Heb uiteindelijk die van het Kruitvat gekocht want ik moest echt van mijn eelt af. Werkt ook hartstikke goed dus eveneens een aanrader.