Action toppers (Deel 1)

Ik kan je vraag niet beantwoorden maar het hoeft vast niet perfect wit, als er maar een lichte kleur op de muren zit toch?

1 like

Gebruikt voor het zelfde als jij wil en ging prima. De muur was okergeel. Het werd wel wat vlekkerig enz maar boeide me ook niet :poop:

1 like

Bij ons veranderde baby blauw slechts in grijs. Dus echt wit werd het niet

Ik heb geen ervaring met die van de Action, maar Gamma huismerk heeft “1x dekkend wit” verf en die werkt heel erg goed. Daarmee heb ik zelfs een muur met zwarte krijtverf weer netjes wit gekregen. Een emmer van 10 liter is nu kn de aanbieding voor 28 euro en daar kun je een heleboel mee schilderen!

2 likes

11 likes

Jaaaa vond ik ook en hij ruikt ook lekker :upside_down_face:

Ja doe ik, ben ook benieuwd!
Het is voor mn vriend, hij heeft gisteren de eeltsokkenbehandeling gehad en deze creme is de volgende stap

2 likes

Ja als het maar lichter is als wat het nu is!

Ik heb die parfumhangers precies 1 week geroken in m’n kast en auto. Vind het dus niet de moeite waard om hem nogmaals aan te schaffen.

Really? Ik heb ze echt al bijna 2 maanden in de babykast hangen en ik wordt nog steeds begroet met een smack van geur als ik de deurtjes opendoe haha. Had m ook nog eens heel lang in de verpakking zitten ondat ik t heel goed erdoorheen rook

1 like

Huh wat gek zo’n verschil. Welke kleur/geur heb jij?

De lichtblauwe!

1 like

Zojuist bij de action geweest en weer even ingeslagen! Blij dat de haarhandoekjes er eindelijk lagen.

12 likes

De jaaragenda koop ik elk jaar, is maar 1,49 en prima. De aussie wash en blow is geweldig. De sneakersocks, influenced! Ik had de laatste/enige zwarte in 35/38. Verder had ik nog een mega fles ruitenwisservloeistof. De mokken wilde ik allang maar heb er al zoveel, nu toch maar gekocht voor ik spijt krijg. Zijn keramiek maar lijken op emaille <3 en hou van die kleur groen/blauw. Dit was in totaal 45,37.

Edit; oops verkeerde agenda gekocht. Deze loopt een schooljaar ipv heel jaar

Edit2: de iphone oplaadkabel werkt prima tot nu toe. Alleen voor hoelang

8 likes

Die wash en blow, maakt die je haar stug of juist niet? Ik vind met Batiste mijn haar altijd zo vervelend aanvoelen

Wat is die citrus cake? :thinking:

Van die raw bars

1 like

Ok on my way to action!

Hmm wel wat stroever ja maar werkt wel heel goed, absoluut geen witte waas en je haar ziet er gelijk niet meer vet uit. Ik zit nooit aan mn haar als in; ik woel nooit door mn haar bij mn hoofdhuid gedurende de dag dus dat stroeve maakt mij niet uit. Als t er maar niet vet uitziet.

1 like

Ik heb deze smaak zelf ook nog nooit op trouwens, dus zou niet weten of het lekker is.