Weet iemand of de Action nog steeds van deze kleine mandjes heeft?
Ja hoor, miss niet precies dezelfde maar wel allerlei mandjes
Ze liggen er nu! Ik zag ze en moest aan je denken maar je hebt vast al een andere gekocht
ah thanks! Ja, heb inderdaad al een andere, maar toch goed om te weten
Als iemand die citrus cake raw bars geproefd heeft, wil diegene ze dan even reviewen?
Iemand toevallig nog action tips voor
“ik ga vliegen met 2 kinderen van 3 en 5” ?
Ik zoek nog leuke bezigheidjes voor in het vliegtuig:-)
@London @Gradje de citrus cake rawbar. Ik vond hem erg lekker! Net of je een hele sticky cake eet met wat citroen smaak. Geen droge hap. Het lijkt in de structuur ook alsof er cake doorheen zit maar dat zullen wel nootjes zijn? Deze ga ik zeker weer kopen hmmmmm.
Wat is de prijs? Dit doet mij denken aan de nakdrepen.
Proef je ook de kokos die er in zit?
Bij 3 actions geweest en nergens hebben ze die uitgumbare pennen. Ik heb wel een mooie iPhone kabel gekocht (lekker kleurrijk)
1,49 voor 3 repen
Ik proefde er niks van eigenlijk. Misschien was dat wel het cake achtige wat ik proefde, die cocosvezels ofzo. De smaak zelf van cocos viel me niet op.
Ik had voor onze dochter een tasje gemaakt met een kleurboek, pakje stiftjes, potje klei met een figuurtje, waterballonnen (maar daar heb jij weinig aan). Er is vast wel wat te vinden wat praktisch is onderweg om te knutselen. Stickers plakken doet het hier ook altijd goed.
Kleur- en spelletjesboeken misschien?
Hebben ze zwembadjes? En hebben jullie nog andere kooptips om de aankomende hitte wat draaglijker te makrn?
Waterspray in zo’n spuitbus! Zag ik laatst staan. Had zoiets van de DM maar hier dus ook te koop. In de koelkast zetten en dan in je gezicht sprayen. Heerlijk verkoelend.
Ik heb geen idee of je hier wat mee kan, maar toen ik vroeger met mijn ouders als kind mee ging maakte mijn moeder altijd een cadeautasje voor ons. Bij iedere landsgrens of na X uur rijden mochten we dan een cadeautje uitpakken. Dit waren dingen als een puzzelboek, kleurpotloden, stempels etc. Misschien kun je na zoveel uur/minuten vliegen zoiets doen. Zo waren mijn zus en ik de hele autorit naar Italië zoet!
Heeft de action ook van de rubberen ondertegels voor een zwembad?
Of het rubber is weet ik niet. Maar ze hebben ondertegels
Vaak in de stelling bij verhuis spullen.
Thanks! Ik ga morgen gelijk even kijken, hopen dat ze ze hier nog hebben!