Action toppers (Deel 1)

Goed idee, goedkopere packing cubes zul je niet vinden, maar ik vind het toch wel handig als een packing cube een rits rondom heeft zodat je makkelijk bij alles kunt.
Met zo’n rits bovenop moet je alsnog je die hele cube leeg halen als je iets dat onderop zit zoekt! (En een transparante voorkant vind ik ook altijd wel erg handig…)
Xenos verkoopt goedkope packing cubes in verschillende maten, ik zou eerlijk gezegd eerder voor zoiets gaan ook al kost het iets meer.

2 likes

Ja snap ik! Ik heb deze gebruikt in mijn backpack en het paste perfect. Ik rol al mijn kleding. Hierdoor ligt er niet veel op elkaar en kan ik alles makkelijk vinden. Maar je hebt gelijk haha.

1 like

Ik vind die die jij post ook handiger, omdat je anders heel die rits zo moet openmaken :sweat_smile: ben echt lui.

1 like

Ik rol net als @Pabbles mijn kleding en dan zijn het wel erg handige packing cubes.
Al ik de lange rits open zie ik in één oogopslag al mijn kleding liggen. Nooit graven achter een t-shirt die in de linnenzak zit.

1 like

Ik rol mijn kleding ook op :no_mouth: in mijn ervaring kun je met een smalle enkele rits gewoon niet goed zien wat er allemaal in zit en kan ik er nooit goed bij dan.
Maar goed, smaken verschillen zie ik!

1 like

Als je zelf een hoepel wil kopen moet je de kinderafdeling overslaan. Deze zijn namelijk te klein voor volwassenen om te gebruiken. Misschien vind je hier wat tips etc Het hoepeltopic

1 like

Ja dit is om kalk van je douchwand te halen inderdaad! Euhmm ik moest niet echt schrobben (ligt er misschien aan hoe veel kalk er zit haha), maar moest nog wel met een spons er goed overheen gaan.
Wat ik deed is echt veel van die meuk erop doen. Dan met een spons zorgen dat t overal zat. Dat wel 20/30 min in laten trekken. Dan met een spons opnieuw even overal langs gaan en dan afspoelen.
Maar echt zet je raam direct wagenwijd open, zeker als je er nog in staat, want die lucht kan niet goed voor je zijn.

Ik lees hier altijd veel over die voegenborstel (noem je dat zo) waar kan ik dat ding vinden?

Vgm ligt die altijd gewoon in de buurt van de schoonmaakartikelen, bij de ramenwissers en stoffers enzo

2 likes


Heeft iemand deze toevallig? En zo ja: is het wat? Vooral qua stevigheid ben ik wel benieuwd,of kan ik dan beter voor die van de Ikea gaan? Wil er gewoon wat extra glazen in kwijt en wat keikengerei,verder niet heel veel bijzonders.

1 like

Oh leuk!! Ben ook benieuwd

1 like

Ja leuk is ie hè! Woon in een studio van 30m2 en heb een gangkast (waar mijn glazen en servies staan) maar wil niet de hele tijd heen en weer lopen als ik eens een glas of een vork oid wil pakken.Dan zou dit ideaal zijn!

2 likes

Ik heb hem in mijn klas!
Hij is best stevig. Zou niet je hele servieskast er in zetten, maar hij kan best wat dragen.

1 like

Een stuk of 4 gewone drinkglazen,een paar wijnglazen en een glazen pot met wat bestek zou dus moeten kunnen? Hopelijk hebben ze hem in ‘mijn’ Acton nog!

1 like

Mocht je action m niet meer hebben, ik heb deze van ikea en die is heel stevig! https://www.ikea.com/nl/nl/p/nissafors-roltafel-zwart-20399777/

2 likes

Ik heb hem en hij is prima! Niets mis mee. Ik denk dat dat prima moet kunnen!

1 like

Dat kan makkelijk!

1 like

Ook een mooie! Goede tip,ik ga morgen even kijken bij de Action en anders gaat het die van de Ikea worden.

@1207 door deze post/conversatie kocht ik hem geloof ik

1 like

Weet iemand of ze zoiets ook bij de Action hebben? Niet voor mijn servies, maar voor omvallende stapels in mijn kledingkast wat lager te maken :sweat_smile: