Action toppers (Deel 1)

Is microvezel wel goed voor brillenglazen?

1 like

Vroeg ik me inderdaad ook af. Maar na een google rondje, zie ik vooral dat het wel kan. Nice!

3 likes

Oke haha heb het dus gekocht en gister gebruikt (incl base en topcoat). Maar het bladdert nu al af? Waar ligt dit aan? Aan de droogtijd? Dikte? Nagellak? :sweat_smile:

Ja kan aan alles liggen :sweat_smile: Mijne zit er na bijna een week nog steeds mooi op.

Met gellak altijd dunne lagen gebruiken. Nagels ontvetten van tevoren. Heb je wel succes gehad met dezelfde gellak bij een andere lamp? Of nooit eerder gebruikt? Welke producten gebruik je?

Base en topcoat wel altijd gebruiken dan?
Ben een noob hierin hoor haha, heb alles nieuw gekocht gister. Weet ook niet precies waarvan meer maar iig gellak haha. Heb denk op sommige nagels idd te dik gedaam dan. En niet ontvet… met wat ontvet je het? Haha

In het Show je nagels topic vind je veel tips. Vooral @BiloxiParish kan heel duidelijk uitleggen en met je meedenken. Ik zou daar even gaan lezen als ik jou was.

2 likes

Wat @pastelzwart zegt inderdaad, dat topic staat vol met tips. Gellak werkt anders dan gewone nagellak dus je moet je van tevoren eerst inlezen voor je eraan begint. Zomaar wat doen werkt met gellak vaak niet :sweat_smile:

Gebruikte zelf altijd microvezel, tot een medewerker van de Ace en Tate het deed met een hydrofiele doek (Z’n baby herbruikbare luier is dat schijnbaar) en mijn glazen zijn sinds die tijd zo schoon.

@Oprah heb je de kitjes nog gescoord?!

5 likes

potverdorie :frowning: Als het goed is heb je nog tot woensdag! (Volgens mij gingen dan de nieuwe acties in van action). Ondertussen heb ik zelf al tien keer zitten overwegen of ik het toch niet zal gaan proberen.

Oh top, op 8vd 10 nagels werkt t prima. Ga ff topix doorspitten

1 like


Ik heb vandaag deze lampen gekocht voor de beneden verdieping en ben er zoooo blij mee. Duurde even voordat ik die app doorhad maar nu gaan de lampen 30 min voor zonsondergang automatisch aan. En ook overal dimbaar dus voelt direct sfeervoller hier.

6 likes

Ik wil geen pret bederver zijn, maar kijk uit voor deze lampen. De namaak en goedkopere versies van de fielips joe (je weet wel uit Eindhoven) kunnen ontploffen. Dr zijn meerdere meldingen over geweest.
Ook wordt je wifi netwerk er slomer van én kunnen de lampen gehackt worden, omdat het wifi lampen zijn.

2 likes

Ik heb deze lampen door bijna m’n hele huis, ik zweer er bij! Ook gekoppeld aan Google nest, nooit meer opstaan :stuck_out_tongue: Heb afgelopen week ook in de aanbieding de slimme stekker gekocht, alvast voor de kerstverlichting haha

2 likes

Dank voor de waarschuwing! Ga er nog steeds wel veel plezier van hebben. Uiteindelijk wil ik wel overstappen op hue voor in het hele huis, maar weet nog niet of ik dat de prijs waard vind. Dus dit is voor mij een mooie tussenoplossing

1 like

Snap ik hoor! Wij hebben sinds een maand vier hue lampen. We willen uiteindelijk meer maar het is best prijzig… Vind het wel ideaal dat er zulke (zowel action als phillips) bestaat

Zien we je dan in het sieradentopic?

2 likes

Iemand toevallig nog die bananen haarmaskers gezien? Bij mijn Action lagen alleen nog een paar banaan shampooflessen verstopt. Ben gewoon benieuwd of de voorraad overal een beetje op is of dat ik misschien geluk heb als ik langs andere Actions in de buurt ga.

Oh en ik heb net deze maantjes hanger gekocht, vind hem schattig. Alleen nog een leuker plekje zoeken om hem op te hangen

33 likes

Ik heb de action lampen ruim een jaar, niks mis mee, hier ook aangesloten op google home. Tip is om een apart wifikanaal voor de lampen aan te maken.

2 likes

Ohh naar deze maantjes was ik nog op zoek! Waar lag deze ongeveer? Kon hem bij mijn action niet vinden, maar misschien zocht ik op de verkeerde plek

1 like

Ik moest ook goed zoeken, was er eerst voorbij gelopen! Maar lag gewoon in 1 van de 2 paden met homedeco spulletjes, bij mij tegenover de nepbloemen.

1 like