Action toppers

Heeft de Action ook tafellopers?

Yes. Liggen meestal naast de theedoeken

1 like

okee in de handleiding stond dat het 5-7 dagen zou duren voordat je gaat vervellen maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog iets gaat gebeuren…? heb ze wel gewoon ruim anderhalf uur gedragen uiteindelijk

Probeer ze eens te weken in een voetenbadje.

1 like

Hadden jullie na die eeltsokjes ook zulke enorme droge voeten?

Nope, voelen nu nog normaal na een paar dagen.

Verkopen ze bij Action een krans? Zo eentje om aan je voordeur te hangen zeg maar.

Dr grootste Action topper vandaag was dat we paaschocola gratis mochten uitzoeken.
Wie weet is het bij alle actions vandaag!

9 likes

Nou ik kreeg de dag na sinterklaas een chocoladeletters met smarties erop. Helemaal blij, maar dat ding smaakte naar afwasmiddel hahahahaha.

6 likes

Ik kreeg vandaag inderdaad ook gratis chocola uit het paasassortiment bij de action!

1 like

Kom er net vandaan maar kreeg niks helaas!

Hier in Limburg ook niks :frowning:

Hier mocht ik ook wat uit kiezen maar dan voel ik me altijd zo bekeken dus ik heb het laten liggen.

Ik kreeg deze vanmiddag! Ze zijn op…

5 likes

Ik kreeg ook niets, een mevrouw voor mij wel omdat ze een kind bij zich had. Shit.

1 like

Poeh die zijn zo lekker :heart: Ik kom net bij de Action vandaan maar helaas ook niks gekregen maar ik heb zelf wel genoeg vreterij gekocht bij de winkels vandaag. :see_no_evil:

Heeft iemand nog tips wat ik het beste voor/tijdens/na kan doen met de action eeltsokken? Eerst in bad of juist erna? Tips aub!! Haha

Eerst een kwartier een voetenbad doen. Dan sokken aan. Daarna een week lang elke dag weken in voetenbad.

1 like

Ik heb die eeltsokken een week geleden gebruikt en ik heb echt al hele vellen van mn tenen en onder mn voet weggehaald, gaat mn hiel en wreef en de bal van mijn voet er ook nog af vallen??? :see_no_evil: ik wil ze zo graag insmeren want ze zijn zo droog maar dat mag dus niet want dat gaat het vervellen tegen :frowning:

@Chippie ik zou ze van tevoren even weken, en dan de volgende dag pas weer

2 likes

Thanks voor de tips! Ik heb ze aan en doe Mn nagels maar in de tussentijd haha