Action toppers

Dankjewel :slight_smile:

@lady-bird zijn jouw directe collega’s ook zo hulpvaardig als jij hier op het forum? in de meeste Actions waar ik kom kijken ze je vies aan als je een vraag stelt of weten ze niets. (of in elk geval mij :stuck_out_tongue: ) niet dat ik ze kwalijk neem want ik zie ook best vaak asociale klanten daar.

4 likes

Hahaha ik probeer altijd zo behulpzaam mogelijk te zijn. Maar soms ben ik er ook helemaal klaar mee als ik de halve dag vervelende klanten heb gehad. En dat uit zich soms richting andere klanten. Misschien dat dit bij collega’s ook zo is :joy: Maar dingen niet weten zie ik hier vooral bij de jonkies want die willen meestal geen moeite doen.

2 likes

Helaas had mijn Action het niet. Ach jaaa, ik heb nog een paar weken de tijd om het te regelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Weet iemand of de action zoiets verkoopt?

image

Kleine taartvormen dus!

Jij misschien, @Lady-bird?

Hm we hebben deze maar dat is volgens mij niet helemaal wat je bedoelt. En verder alleen springvormen en de standaard cupcake dingen.

@Lady-bird mag ik je een vraag stellen? Weet jij of de Action binnenkussens van 45x45 cm heeft?

Natuurlijk mag dat. En ja die hebben we :blush: Liggen over het algemeen bij de sierkussens en kussenhoezen. We hebben 2 maten. 40x40 en 45x45.

3 likes

Oh geweldig! Dankjewel. :hearts:

Oh wat snel! Is inderdaad niet wat ik bedoel helaas, maar wel heel erg bedankt!

Zijn dit de juiste eeltsokken? Ik had hier eens gelezen dat er verschillende soorten waren en dat de ene beter waren dan de andere?

2 likes

Oh ben ook benieuwd!

1 like

Ik kom weer even stalken. Maar dit zijn de sokken die iedereen koopt ja.

2 likes

Okee dankjewel! Ga ik die een deze dagen eens halen.

Bij mij gebeurde er helaas niet zoveel spectaculairs :disappointed:

1 like

Bedoel je echt de kleinste variant, voor zeg maar een eenpersoons gebakje? Bij die van ons heb ik ze wel gezien.
anders kun je de Hema proberen, daar heb ik ze gekocht. Kan je alleen niet de bodem uithalen.

Zoek je een middelvariant, dan heeft xenos ze.

Ohh muhh😔 gelukkig zijn ze niet zo duur.

Deze heeft Big Bazar sowieso! Vier stuks voor 4 euro. Ik heb ze er laatst nog gekocht :smile:

1 like

Oh bedankt! Ik zag er bij de hema inmiddels ook (4 voor 4). Hebben die van de Big Bazar een losse bodem?

1 like

Ja die hebben een losse bodem! Ik heb ze ook thuis en ze zijn na een paar rondjes in de vaatwasser nog steeds mooi.

1 like