Action toppers (Deel 1)

Weet iemand of de Action fijne sneakersokjes heeft? Die niet afzakken?

Zeker! Met een siliconen randje!

3 likes

Ja die @anon22402465 noemt zijn echt mijn holy grail! Zitten per 2 paar verpakt en zijn volgens mij (pin me er niet op vast) €1,99. Ook even goed kijken of er een siliconen randje op de hiel zit. Ik wil nooit meer anders :hugs:

2 likes

Weet iemand of de action zo’n rek voor op je fiets verkoopt waar je echt mega burgerlijk je laptoptas op kan vervoeren?

Ik snap die sokjes echt niet. Als het die ene zijn die ik heb, deze:
image

Volgens mij blijven deze dus echt geen seconde om mn hiel zitten, bij de eerste stap zitten ze al onder mn voet.

3 likes

Nee, dit zijn ze. Toevallig weer nieuwe gekocht gisteren.

Ze zijn er hier nooit in het zwart, tenzij je maat 46 hebt. :roll_eyes:

4 likes

Weet jij toevallig in welke maten deze er zijn? En zijn dit katoenen sokken, of synthetisch?

Perfect! Dankjewel :smiley: Dan ga ik ze dit weekend scoren

Ga ik daar naar op zoek. Bedankt!

1 like

Weet jij (of iemand anders) of deze ook onzichtbaar zijn als je Vans draagt? Of komen ze er dan alsnog wel een stukje bovenuit? Ik heb echt altijd bij sneakersokken dat ze alsnog teveel boven mijn Vans uit komen en dat vind ik dan ook weer niks haha

He shit, wat jammer. Heb inderdaad van zulke footies (wel van de Primark) maar die zitten binnen 2 seconden onder mijn voet en dan heb ik er alsnog niks aan haha.

1 like

Weet iemand of Action een fijne DEET heeft? Zo ja, welke is aan te raden?

Heeft de action die uitrekbare tuinslangen nog of waren die maar tijdelijk in het assortiment?

Iemand een idee of de action ook een weegschaal verkoopt (personenweegschaal)?


Ik heb me ingehouden en maar 4 blikjes Arinzona gehaald. De speaker links op de foto is overigens geen aanrader. Die is zojuist ontploft en heeft een dikke brandvlek achtergelaten. Ik ben wel benieuwd wat Action hiermee doet.

6 likes

Nee helemaal geen botte reactie. Juist fijn om te weten hoe ze dit oppakken. Ik had Action via Twitter al even een berichtje gestuurd met foto’s, maar die zullen dan vast hetzelfde zeggen. Ik schrok me kapot, want ik zat ernaast. Verder heb ik niks hoor. Wel materiële schade.

1 like

Ben wel benieuwd naar de foto’s nu, wat bizar!

@Chesirecat ik vind het zo lief dat je bij iedereen zoveel moeite doet om dingen na te zoeken en je berichtjes ook nog edit als je meer info hebt gevonden. Heb verder niks toe te voegen aan dit topic, maar wilde dit even zeggen.

56 likes

Hè? Een gloednieuw product gewoon ontploft als het ware? Bizar

1 like

Ik was hem aan het opladen en opeens hoorde ik een knal, schoot ie de lucht in en viel ie op mijn vloerkleed waar nu een brandplek in zit.