Algemeen sport op tv topic

Heb niet het idee dat Jake Paul welke aandacht dan ook vervelend vindt :joy:

1 like

Dit interview ook echt :melting_face: waarom die vragen over Jake Paul weer?

Heel erg benieuwd naar het EK Allround, hoop dat het weer zo spannend wordt als tijdens het NK

1 like

Aii jammer dat het zo begint

Na alle kritiek op Leerdam hoop ik stiekem toch dat ze iedereen een dikke middelvinger geeft en de overwinning pakt

1 like

Knap van Femke Kok!
Jammer dat Chris Huizinga een tweede false start heeft gemaakt.

Femke bol doet ook al aan schaatsen? :crazy_face:

Van alle markten thuis :smile:

1 like

Zooo dat commentaar van Erben Wennemars gisteren was irritant, hij liet Ireen Wüst ook amper aan het woord. Mark Tuitert vandaag was echt zoveel beter.

Mooi sprinttoernooi zeg. Ben ook wel benieuwd nu of De Boo straks wat dichter op Stolz zit.

Wat een strijd was dit :heart_eyes:

1 like

Dit was zo vet om bij te zijn, kippenvel. Eerst al bij Conijn en daarna bij de slotrit.

4 likes

Ja, dat zijn echt de topmomenten om bij te zijn. Ben benieuwd hoe het bij de mannen gaat zo.

Edit: iets minder spannend

1 like

Iemand enig idee waar je het schaatsen van vannacht kan terugkijken? Ik kan het echt nergens vinden.

Het is niet uitgezonden op tv, alleen via de NOS app.

Maar daar kan je het niet terugkijken denk ik he, op de NOS app? Ik weet dat het niet op tv is uitgezonden inderdaad. Ik probeerde wakker te blijven, maar halverwege de 5km ben ik in slaap gevallen😅

Nee via de app niet inderdaad, vandaar dat je het niet terug kan vinden denk ik. Denk alleen samenvattingen dan?

Ja, dat denk ik ook ja. Jammer wel, maar het is echt nergens te vinden. Buiten de samenvattingen inderdaad.

Ik vind Ireen Wüst zo’n fijne analist met het schaatsen. Ben benieuwd naar deze schaatsavond.

2 likes

Weet niet of je vanavond ook wil kijken maar nu is het programma tenminste wel op een schappelijk tijdstip!

Ah thanks haha! Ik zit inderdaad al lekker op de bank te kijken.

1 like