Wow Stoltz verslagen. Ben benieuwd wat De Boo kan gaan doen nu. (Schaatsen trouwens).
Na de rit van De Boo: wat zonde zeg! Had het hem echt zo gegund om eindelijk te winnen ipv eeuweige 2e te zijn. (Nu ook geen 2e, maar de verkeerde kant op haha)
Wow Stoltz verslagen. Ben benieuwd wat De Boo kan gaan doen nu. (Schaatsen trouwens).
Na de rit van De Boo: wat zonde zeg! Had het hem echt zo gegund om eindelijk te winnen ipv eeuweige 2e te zijn. (Nu ook geen 2e, maar de verkeerde kant op haha)
Wow ik had niet gedacht dat Stoltz verslagen zou worden maar de Boo helaas een slechte race!
Jaa zo jammer voor De Boo. Had het ook echt niet vwacht van Stoltz, maar goed eigenlijk ook onmenselijk hoeveel afstanden hij rijdt (en wint) natuurlijk. Mega knap, maar kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon op bent.
Heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen
Whatsup met dat kapsel Jorrit Bergsma?!
Wel knap trouwens dat hij zich met zn 39 jaar nog weer plaatst op de 5 km.
Nou inderdaad, ik keek echt even van ‘huhhh?’. Maar zeker knap!
Nou nu de knallers op de 500!
Ik vind Ireen Wust echt niks toevoegen in haar huidige rol bij het schaatsen🥲
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geluid bijna altijd uitzet als ze niet bezig zijn met schaatsen, maar dat doe ik eigenlijk voornamelijk vanwege Erben Wennemars, die man kan ik echt niet aan In vergelijking met hem vind ik Ireen wel meevallen, maar niemand haalt het bij Mark
Volgens mij komt ze ook gewoon niet zo lekker uit de verf naast die overheersende erben…
Wel erg tof voor groenewoud!
Wow De Boo!
Ja het is vooral dat Wennemars zo vreselijk irritant is, die weet het altijd beter.
Ajb Mark vandaag please!
Wat worden er geweldige tijden gereden op de 500m
Ja, echt knap. Benieuwd naar de tweede omloop.
Er zijn weinig mensen die ik zo onsympathiek vind als Kjeld Nuis.
Ik kwam hier om dit te posten
Even niks met het schaatsen zelf, maar heerlijk hoe Tuitert net tegen Wennemars zegt: Laat me even uitpraten
Hardst voor zitten juichen dit weekend
Ah shit net gemist! Go Mark!!
Zooo lekker De Boo, eindelijk Stolz verslagen!
Haha, iets te veel de duitse verkiezingen nog in je achrerhoofd?
Haha oeps