Wat is Nuis een sukkel zeg
Ja, vrij gĂȘnant dit. Helemaal eens met Wennemars, hij zou hier (zân gedrag en reactie) eigenlijk voor beschermd moeten worden.
Maar hij laat zich toch niet beschermen? Daar is zn ego te groot voor
Ja, eens met je. Hij had ĂŒberhaupt dat interview niet moeten doen. Maar goed, idd is zân ego te groot.
Geweldig; Kok, de Boo en Beune! Zin in het WK en de OS volgend jaar.
En Nuis, ja ik vind het lastig (los van zn houding, het lijkt wel cokeđ , of zn prive leven/ego) maar hij presteert al 15 jaar ofzo, dik dik respect daarvoor, en snap de emotie ook welâŠ
Hij was toen hij nog niet op wereldniveau presteerde ook al een onsympathieke en arrogante lul. Je kan je frustratie en teleurstelling ook wel op een normale manier uiten, net als andere mensen.
Ik begrijp het ergens ook wel, maar blijft toch een sukkel. Heb ook ergens gelezen dat ie wellicht niet mee kan doen vandaag met de 1000 m vanwege zijn voet.
Weet niet of het klopt, we zullen zien vandaag!
Op nu.nl staat in ieder geval dat hij vandaag niet mee doet i.v.m. die wond op zijn voet. Schijnbaar moest het gehecht worden.
Hhahahhahahahga echt wat een sukkel
Denk dat hij blij mag zijn als hij bij het WK goed kan presteren. Echt zoân domme actie, niet te doen.
Wat een clown
Ik ben zo Jake Paul moe tijdens het kijken van schaatsen. Heb hem nu in een uur al drie keer in beeld gezien.
Inhoudelijk: top hoe de vrouwen het tot nu toe doen op het WK!
Edit: De Boo ook zo goed!!
Wat mooi van de Boo!!
Omg de Boo. Wat HEERLIJK.
Jenning de Boo, wat knap! En mooi om te zien hoe blij Mcleod is met brons
Wooo geweldig!!! Omg.
Gerard v/d Velde heeft een mooie avond ook.
Enne Jutta 2 toch ook knap hoor
Wat een mooie schaatsdag!
Morgen (hopelijk) weer. Zondag begint formule 1 weer. Mooi weekend!
Sorry voor het niet sport zijn, maar De Boo en Kok zouden toch echt een leuk setje zijn.
Zooo Kok voor Leerdam op de 1000 meter, echt niet verwacht!