Deze mini-docu over Kjeld bevestigd alleen maar weer dat je denkt van wat een clownnnn ben jij
Hij vindt zichzelf ook zo cool lijkt het. Je zou je toch dood schamen door zulk gedrag
Omg Wennemars, wat geweldig!!
Wauw, kippenvel. Zo leuk als iemand zo kan verrassen en dan zo blij is!
Die sprong ook van m, zo hoog hahah
Haha ja je zou er zo nog een blessure aan over kunnen houden
en dan papa zo aan de desk
Ik heb misschien ook gehuild
Je bent niet de enige
Andere bij wie de ondertiteling ook voorgelezen werd bij het interview met Stolz?
Ik kijk het via de stream en daar is de ondertiteling gewoon normaal (als in witte tekst in het Nederlands met hem erachter die in het Engels praat)
Ah ik vind dit heel leuk voor de Noren. En knap hoe Stolz nog terug wist te komen, dat had ik niet meer verwacht
Zo mooi he! Echt een heerlijk weekend schaatsen wel, met wat mooie verrassingen
Zo Takagi, had ik niet verwacht!
Mooie 1500 zeg!
Vond Jutta wel echt een slechte verliezer, maar misschien is het de Amerikaanse invloed op dâr. De Boo was een betere verliezer bij winst van Wennemars.
En ja Kok en De Boođ Lijkt me enig
Maar je kan dat niet 1 op 1 vergelijken vind ik. Jenning had zijn titel al gepakt (de 500m) terwijl Jutta dat niet heeft. Ik snap wel dat je echt mega zuur bent erdoor
Vond het ook opvallend dat Jake Paul op zân insta aangaf dat iedereen haar zo neer wil halen, volgens mij valt dat allemaal wel beetje mee.
Zo zuur was ze niet, ze zei letterlijk âmaar ik blijf het beste van allemaal.â
Ik vind dat inderdaad een slechte verliezer, want dat was gewoon niet zo, ze werd 3e. Misschien wat als, maar dat telt niet.
En de dag ervoor had ze een prima race ook.
Ik ben het eens, maar ik denk dat je als sporter best wat kapsones nodig hebt/kan gebruiken. Het lijkt alsof Jutta haar âprime jarenâ er al op heeft zitten en dat is pittig. Snap best dat je dan probeert de schijn hoog te houden? Jenning de Boo is een stuk jonger en ook al wint hij niet alles, hij loopt wel op die koers.