Algemeen sport op tv topic

Deze mini-docu over Kjeld bevestigd alleen maar weer dat je denkt van wat een clownnnn ben jij

3 likes

Hij vindt zichzelf ook zo cool lijkt het. Je zou je toch dood schamen door zulk gedrag

1 like

Omg Wennemars, wat geweldig!! :star_struck::scream:

12 likes

Wauw, kippenvel. Zo leuk als iemand zo kan verrassen en dan zo blij is!

8 likes

Die sprong ook van m, zo hoog hahah

5 likes

Haha ja je zou er zo nog een blessure aan over kunnen houden

:pleading_face: en dan papa zo aan de desk

4 likes

Ik heb misschien ook gehuild :partying_face:

1 like

Je bent niet de enige :zipper_mouth_face:

2 likes

Andere bij wie de ondertiteling ook voorgelezen werd bij het interview met Stolz?

Ik kijk het via de stream en daar is de ondertiteling gewoon normaal (als in witte tekst in het Nederlands met hem erachter die in het Engels praat)

1 like

Ah ik vind dit heel leuk voor de Noren. En knap hoe Stolz nog terug wist te komen, dat had ik niet meer verwacht

4 likes

Zo mooi he! Echt een heerlijk weekend schaatsen wel, met wat mooie verrassingen

4 likes

Zo Takagi, had ik niet verwacht!

Mooie 1500 zeg!

Vond Jutta wel echt een slechte verliezer, maar misschien is het de Amerikaanse invloed op d’r. De Boo was een betere verliezer bij winst van Wennemars.

En ja Kok en De Boo😍 Lijkt me enig

Maar je kan dat niet 1 op 1 vergelijken vind ik. Jenning had zijn titel al gepakt (de 500m) terwijl Jutta dat niet heeft. Ik snap wel dat je echt mega zuur bent erdoor

3 likes

Vond het ook opvallend dat Jake Paul op z’n insta aangaf dat iedereen haar zo neer wil halen, volgens mij valt dat allemaal wel beetje mee.

1 like

Zo zuur was ze niet, ze zei letterlijk “maar ik blijf het beste van allemaal.”

Ik vind dat inderdaad een slechte verliezer, want dat was gewoon niet zo, ze werd 3e. Misschien wat als, maar dat telt niet.

En de dag ervoor had ze een prima race ook.

Ik ben het eens, maar ik denk dat je als sporter best wat kapsones nodig hebt/kan gebruiken. Het lijkt alsof Jutta haar “prime jaren” er al op heeft zitten en dat is pittig. Snap best dat je dan probeert de schijn hoog te houden? Jenning de Boo is een stuk jonger en ook al wint hij niet alles, hij loopt wel op die koers.

1 like