Algemeen sport op tv topic

Dan heb je zeker nog nooit reacties gelezen op nieuws- en social media berichten die over haar gaan? 9/10 gaan niet over haar prestaties maar haar uiterlijk, Jake of andere vrouwonvriendelijke meuk.

Ben niet per se haar grootste fan en ik vind haar (wan)smaak in mannen twijfelachtig, maar het is een geweldige sportvrouw en ik kan ook wel waarderen dat ze haar eigen pad kiest en open is over bepaalde struggles die ze heeft.

8 likes

Ja, een prima race vind ik wat anders dan wereldkampioen worden. Maar goed, verder boeit me dit te weinig haha. Agree to disagree

1 like

Ja klopt eigenlijk ook wel, lees niet zo vaak dat soort reacties en ik dacht dat hij niet doelde op dat soort reacties. Ik zat meer te denken aan de sportmedia. En de analisten van studio sport bijvoorbeeld waren niet heel erg negatief.
Maar goed, verder met je eens en ik hoop dat ze er volgend jaar helemaal staat. Mooi verhaal als ze het olympisch goud kan halen!

Hihi nee we worden het inderdaad niet eens

1 like

Kijkt iemand de Ronde van Vlaanderen? Echt een mooie koers vandaag!

1 like

Ik heb met een half oog gekeken, maar ik vind koersen waar Pogacar aan mee doet niet heel leuk meer om te kijken :sweat_smile:. Hij is zo veel beter dan de rest dat zodra hij aanzet, de spanning weg is. Parijs-Roubaix is mijn favoriete voorjaarsklassieker, maar de kans is groot dat het daar hetzelfde verhaal is.

Dan had je beter moeten kijken, want dit is echt scorebordjournalistiek. Los van dat hij won, was deze RVV toch juist helemaal niet zo standaard? Ik kon niet kijken (:cry:) maar heb 's avonds even de laatste 50km teruggekeken en zelfs met de uitslag in mijn achterhoofd echt zitten genieten.

Waarom denk je dat Parijs Roubaix same old story is? Voor het winnen van PR zijn toch net wat andere sterkte punten van renners nodig dan bij RVV (heuvels vs kasseien).
Ik kijk nu juist nóg meer uit naar Parijs Roubaix. Denk dat de top echt aan elkaar gewaagd is, en juist in PR nog meer. Pogi maakt vaak het verschil in de heuvels en die zijn er in PR nauwelijks, en er zijn veel meer renners die het juist van (zware) kasseistroken moeten hebben. Ik heb er in elk geval heel veen zin in, voor het geval dat nog niet duidelijk was haha

2 likes

Ja helemaal mee eens!!! Ik vond RvV echt een heerlijke koers om naar te kijken dit jaar, en nu nóg meer zin in PR. Ik denk ook dat er net zo goed iemand anders dan Pogacar kan winnen: Van der Poel, Van Aert, Pedersen, Ganna?

Ben bij de vrouwen ook heel benieuwd trouwens, ik hoop op Vos :crossed_fingers:

2 likes

Ben je aan het kijken? Vos zo goed dus dus :crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers:

Morgen gun ik van Aert echt met heel mn hart de winst. (Maar stiekem zou ik het heel leuk vinden als Pedersen of Ganna wint. En mn favoriete edities zijn die waarin een totale outsider wint dus dat zou ook top zijn)

2 likes

Zo jammer voor vos dat ferrand-prevot wegreed! Al vind ik haar ook een heel mooie winnaar. Zo knap ook dat je in je eerste seizoen weer terug op de weg én na zoveel jaar actief te zijn een klassieker wint

Hier staat de tv in ieder geval alweer aan :grin: ik zou het van Aert zeker gunnen maar hoop eigenlijk toch wel op mvdp

1 like