Algemeen sport op tv topic

Ik kijk het WK Darts, vind het nog bloed spannend ook :joy::joy::joy:
Hele spannende wedstrijd nu ook!!
Kijken er meer?

Ik heb geen keuze en kijk niet geheel vrijwillig met mn man mee. Dus volg het nu toch maar een beetje, haha.

Spannend potje dit

1 like

Zuuuuur, zonde, was wel mooi potje ja. :clap:

2 likes

Ja jammer van Noppert maar leuk om naar te kijken!

Nu van Gerwen, hoop iets sneller afgelopen haha

Hahaha die van gerwen “bam op zn bakkes”

Ik heb kaartjes gewonnen voor het OKT vrijdagmiddag, dus ik ga met mn dochter erheen, leuk! We wonen ook aardig in de buurt dus dat is wel fijn.

13 likes

Wat leuk, veel plezier!

Ik ga zaterdag. Zijn er meer die gaan?

2 likes

Ja ik ga ook zaterdag! :smile:

2 likes

Jeetje Leerdam op de 1000 meter. Harde val zeg, directe plaatsing :x:
Ben benieuwd of ze haar ook nog aan zouden wijzen

Lijkt me wel dat ze dat doen als het kan. Ik heb alleen geen idee hoeveel aanwijsplekken er zijn?

Edit: vind het voor Daleman ook wel heel zuur

2 likes

Wat leuk voor Schulting!

3 likes

Aah Schulting 🥹

Zo leuk die reactie van Schulting

1 like

Het is echt te hopen dat Jutta al haar frustratie in de andere afstanden gooit en zich op die manier plaatst, dan heb je in ieder geval het minste gedoe.

En ja, regel 1 bij schaatsen is dat je moet blijven staan en normaal gesproken heb ik een hekel aan aanwijsplekken omdat het vaak allemaal heel dichtbij elkaar ligt. In dit geval zou het normaal gesproken niet eens een discussie waard zijn of je een startbewijs aan Leerdam of Verkerk geeft (los van de matrix gezien).

2 likes

Echt goed dat ze Roest een aanwijsplek gegeven hebben

Ja? Fijn voor hem als hij dat blijkbaar graag wil, maar ik vind het echt pijnlijk om naar te kijken en hem aan te horen.

1 like

Nee juist niet, mn sacarsme komt niet helemaal over als platte tekst, haha.

Ik begrijp best dat je als schaatsbond is moet proberen omdat de lange afstanden niet perse goed lopen bij de mannen, maar denk niet dat dit de manier was/is.

1 like

Hahahaha sorry ik dacht misschien ben je groot Roest fan :joy::joy::joy:

3 likes

Ik ben wel blij met de verrassing van Stijn van de Bunt! Eindelijk iemand die misschien nog goed mee kan komen internationaal gezien.

Hoop dat Bosker ook meegaat trouwens. Die is multi-inzetbaar op o.a. ook ploegenachtervolging en massastart.

Was er vanmiddag bij met mn dochter, zo leuk gehad! Ook niet een te lange dag, prima zo.
Ja heel leuk voor Schulting, die reactie❤️ Maar damn die liep op dr blote voeten op het ijs toen, naar dr coach, brrrr zo eng met die schaatsen overal.
Benieuwd hoe het nu met Jutta gaat, beter doet ze het goed op de andere afstanden zodat het minder discussie oplevert.

En Stijn van de Bunt echt een mooie verrassing, wat een energie ook in zn rit, dat was echt gaaf om mee te maken.

10 likes