Algemeen sport op tv topic

kan bij joy beune toch echt alleen hier aan denken

6 likes

deed de hair nou 67 in zn fotofilmpje bij aankondiging :sob::sob:

1 like

wat een gekluns goddamn

1 like

Die schaatser heet Jenning?? Moest ff terugspoelen omdat ik dacht dat ik het niet goed zag maar wel? Arme man

Zooo spannend deze 500! Echt veel goede NLse dames op deze afstand. Top voor Jutta. Dat komt vast wel goed. En Femke de Queennnnn!

2 likes

Femke Kok is zoooo’n fenomeen, maar ook echt knap van Jutta. Vind het zo walgelijk wat voor dingen ik op social media heb langs zien komen. Heb het idee dat de meeste mensen haar alleen maar kennen vanwege haar relatie en daardoor allerlei hatelijke dingen achterlaten.

Maar los van die wansmaak in mannen is en blijft het wel een geweldige sportvrouw die gewoon op de Spelen thuishoort.

10 likes

Helemaal eens!!

2 likes

Helemaal eens. Hele slechte smaak in mannen maar wat een sportvrouw.

1 like

Wat een heerlijke 10km zeg! Zo spannend.

5 likes

Leuk een verrassing op de 500m dames! En heel schattig hoe Jutta naar die kinderen gaat voor handtekeningen

6 likes

Erben en Ireen zijn wel lekker scherp naar elkaar :stuck_out_tongue:

2 likes

Hahah zeg dat! Sowieso lult Erben zo vaak door alles en iedereen heen, vet irritant :sweat_smile:

2 likes

Erben wordt met de dag irritanter… Volgens mij morgen gelukkig weer Mark!

Ja de 10k was ook echt geweldig!

1 like

Wat een heerlijk OKT tot zover. Van de Bunt echt een mooie verrassing! Ben heel benieuwd wat hij kan op de Spelen.

Heb gister ook echt genoten van de spannende strijd tussen Beune en Groenewoud en de 33er van De Boo. Was top om er bij te zijn.

8 likes

Wauw zo knap van Femke!! En toch knap hoe Antoinette het doet als het moet. Laatste rit nog wel hoor haha

5 likes

Ohhh die 1500, wat een gekke en harde uitslag weer.

3 likes

Jutta schaatst altijd zo lelijk en log, is echt zo’n verschil met Femke die zo mooi en licht schaatst.

2 likes

ps geen beune haat ik zou er hetzelfde bijzitten xx

4 likes

lol ja haar beste afstand en dan missen.

En dan Femke kok die bijna nog de hele afstand wint en dan net in een interview zegt “ja ik had het niet verwacht, dit is m’n tweede 1500 in ehhh 4 of 5 jaar”

:sob::sob::sob::sob::sob:

ja ik had niet raar opgekeken als ze een kjeldje had gepulld eigenlijk :joy: voor femke een bonus maar voor joy de meeste kans op een olympische medaille haha oh zo zuur

2 likes