En ook toen de interviewer vroeg ‘en ga je nu iets veranderen om hier ook nog voor te trainen’? ‘nah nee eigenlijk niet want de 500/1000 heeft wel echt prio’
Vergeet de vrouwen tp met beune niet, die maken ook veel kans op een medaille.
Vraag mij dan wel af of NL niet meer medaillekansen heeft als Beune de 1500m gaat schaatsen i.p.v. Kok.
Zeker als je kijkt dat Leerdam waarschijnlijk een aanwijsplek gaat krijgen voor de 1000m vanwege de medaillekans, dan zou Beune dat toch ook moeten krijgen. Anders kan je je bij een misslag beter laten vallen, als dat een soort van vereiste is oid voor een aanwijsplek.
Maar Kok is nu duidelijk beter en met haar baanrecord ook, wat zelfs tijdens een training was. Ik denk dat als Kok iets meer focus op de 1500 zou leggen, ze zelfs daar hele grote medaillekansen heeft. Dus hopelijk gaat ze er wel een beetje aandacht aan besteden
Vind dit ook wel een beetje een bijzondere manier van kwalificatie hoor, kun je het hele seizoen zo goed zijn. 1 keer pech en je kunt de OS wel vergeten.
Aan de andere kant is het wel een leuke en spannende wedstrijd daardoor
Ja dit… vooral omdat ze in dr race echt een dikke misslag had. Ohhh wat zal zij zich klote voelen.
De Jong en Groenewoud gewoon top dat ze erbij zitten.
Maar dat gaat ze dus wss niet doen geeft ze aan…
Super zonde vind ik! Zit toch super veel potentie in als je dit zag
Ja sorry dan hadden Jutta en Joy maar net zo goed als Femke moeten schaatsen ![]()
![]()
Maar vind jij dan ook dat Jutta geen aanwijsplek moet krijgen voor de 1000m?
Een getergde Jennings de Boo is zoo goed. Hoop echt dat hij straks Stolz ook kan verslaan
Een val is toch een andere reden dan niet hard genoeg rijden? Als Jutta op de 1000 de vierde tijd had gereden, had ik het ook terecht gevonden als ze geen aanwijsplek had gekregen.
We hebben met de OS nou eenmaal minder startplekken dan met de WB en de concurrentie is moordend dus het is altijd voor iemand hard.
Ik had het Nuis heel erg gegund om op een duizendste niet naar de Spelen te gaan, maar je kunt niet alles hebben.
Gelukkig hebben we queen Femke ![]()
Ja klopt! Ik hoop dat ze alleen de 500 mag rijden en dan niks wint.
Omg deze petty reactie van Nuis ![]()
![]()
echt het meest onsympathieke stel uit de schaatswereld.
Je haalt de woorden uit mijn mond hahaha 🫢
Hahah Nuis is echt zo’n figuur, die media training die hij ooit heeft gehad is allang vergeten bij hem
Haha ja ik val heel erg in herhaling als het om Kjeld Nuis gaat, maar ik heb zo’n hekel aan die man.
Als je door misstappen niet aan je tijd kan komen, vind ik dat niet mega anders dan door een val. Dan vind ik dus, net als @Zemraluani, dat Jutta ook geen aanwijsplek zou moeten krijgen. Dan had ze maar op der voeten moeten blijven staan.
Oh maar ik gun joy het wel meet dan Jutta.
Kjeld is mega kut maar tenminste geen Jake Paul
Jaa, eens!