Nk is natuurlijk lager niveau dan internationaal.
Ik denk dat ze het gedaan heeft voor qls dit okt niks werd en dan daar nog uren kan maken.
Ik schat de kans dat ze dat niet gaat doen omdat ze naar de Olympische spelen gaat.
ja haar enkel. volgens mij was ze al eerder aan het dubben om misschien toch weer over te stappen naar shorttrack omdat het er met langebaan niet zo uitkwam als ze hoopte maar wilde ze het OKT (langebaan) eerst afwachten.
misschien omdat er een kleine kans bestaat dat ze door een toewijzing van Jutta haar plek verliest? of ja misschien wil ze gewoon wel het liefst met beide disciplines naar de OS en mist ze het shorttracken. ben benieuwd! las eerder al ergens dat de meiden (vrouwen) van de relay ploeg heel duidelijk waren dat ze een lekker team zijn en Suzanne daar geen plekje in hoeft te nemen als het aan hen ligt
Denk dat ze hoopt te gaan dubbelen, want ze is zeker van haar plekje op de 1000m voor de OS.
Had laaatst een podcast geluisterd met die coach van het shorttrack en die leek er toch ook niet mega veel behoefte aan te hebben als zij erbij zou komen nog.
Ze heeft vanochtend mee getraind met de shorttrackers.
oja had er overheen gelezen in punaises post, ik begrijp die matrix ook steeds niet volledig ![]()
welke podcast? en ja snap ik wel als je met elkaar een sterk team aan het maken bent en er rust in de ploeg is nadat het de afgelopen jaren best een beetje heeft gerommeld sinds Niels bondscoach werd. en Suzanne en hij liggen elkaar sowieso niet echt.
Oef, zal gezellig zijn nu in huize Beune-Nuis
Oh wauw, ook kjeld Nuis gaat niet naar de Spelen op de 1500 net als Joy Beune
Dat wordt weer een nacht niet slapen
Hahahahahha 🫢
Op tv zeggen ze dat Nuis alsnog die plek op de 1500 kan krijgen door de matrix. Is dat omdat er nog geschoven moet worden voor de massastart/ploegenachtervolging/team persuit?
Volgens mij de NOS Schaatspodcast (sowieso wel een aanrader vind ik als je schaatsen leuk vindt). Hij zegt uiteraard niet letterlijk van nee, ze is niet welkom. Maar enthousiasme was imo ver te zoeken. ![]()
Dat zou ik echt heel lullig vinden voor Prins. Kunnen ze niet maken toch?
Vind het voor Verkerk namelijk ook al zielig, al valt zij wel echt buiten de matrix maarja je staat er toch dagen op. En Leerdam neemt toch haar plek dus toch zuur
Ja 't is wel vaker voorgekomen dus het zou me niet echt verbazen maar het zou voor Prins wel heel zuur zijn
Toch fijn dat Maalderink weer van die leuke vragen stelt… Die jongen heeft zich net geplaatst, kap met je kut vragen
Zowel Joy als Kjeld gaan gewoon naar de OS toch? Alleen niet op de 1500m. En wat is er mis met dit stel volgens jullie (snap ik oprecht niet haha).
oja nice ga ik luisteren. hahaha ja nee niet verrassend zijn reactie, ik had het gemist maar lees nu dat Suzanne begin dit jaar blijkbaar wilde dat Otter terug kwam dit seizoen alvorens zij weer zou gaan shorttracken maar dat is dus niet gebeurd. dus ja snap wel dat je dan niet enthousiast wordt als iemand dan idd niet terugkeert in de ploeg eigenlijk omwille van jou als coach maar toch nog ff mee wil naar de Olympische Spelen.
Ohh dat had ik ook gemist haha! Nee, dan denk je helemaal zoek jij t ff lekker uit ![]()
Ik begrijp eigenlijk totaal de discussie niet dat Nuis een aanwijsplek zou krijgen ten koste van Prins. Kan iemand dat uitleggen?
Oh in verband met de ploegachtervolging, dat Bosker die plek ‘moet’ krijgen. Dat zou ik echt ziek triest vinden, maar goed…
Het lobby’en is ook echt begonnen. Bij Reggeborgh willen ze uiteraard dat Bosker wordt aangewezen en dan kan Nuis inderdaad toch de 1500 meter rijden. Wat een toestand!
Maalderink was wel weer lekker irritant, maar begreep de totale frustratie van Wennemars ook niet helemaal.
Ja ik ook. Helemaal omdat ik denk dat Prins bijna individueel nog meer kans heeft op een medaille dan de ploegenachtervolging. De ploegenachtervolging bij de mannen is al een hele tijd net niet. Veel wisselingen van mensen, weinig trainingen (omdat iedereen toch voor zich gaat, andere ploegen. Dus trainen samen is altijd moeilijk moeilijk) en met een beetje geluk hebben ze paar keer een plek 3 gepakt. Maar de concurrentie is enorm op de OS.
Ik zou het echt heel sneu vinden.