Algemeen sport op tv topic

Nou de spanning is er bij darts wel vanaf :sob: littler is echt een robot

1 like

Ja hij is echt gewoon zo goed, gaat ie heel ff wankelen, en komt ie meteen 10x zo goed terug, heel knap, maar ook heel frustrerend, haha.

2 likes

Je denkt even dat ie gewoon 2-0 in sets kan komen en nu voelt het wel kansloos.

Heel knap van Littler en hij is pas focking 18 hahah
Dik verdiend gewonnen (helaas voor ons)

1 like

Ik heb echt een zwak voor Schulting, wat vet dat ze gewoon wint!

3 likes

Heel gaaf dat Schulting gewoon wint. Ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen met de selectie en hoe het binnen het damesteam valt…

Ze hebben tenslotte met vijf alle relays gereden en nu moet er 1 afvallen als Suzanne wordt geselecteerd. Ik zou er niet blij mee zijn :joy:

1 like

Ja super gaaf dat Schulting gewoon wint! Ik hoop voor haar dat ze ook in de selectie komt voor shorttrack op de OS. Vind het een geweldige sportvrouw.

1 like

Wel bijzondere situatie dit. Velzeboer had natuurlijk wel beetje een punt dat het geen selectiemoment is. Zij komen net uit een trainingsblok en zien dit niet als piekmoment. Maarja Schulting is waarschijnlijk wel beter dan de vijfde dame. Ze maakt het er niet makkelijker op haha.

3 likes

Suzanne Schulting is nu ook geselecteerd voor shorttrack.
Ene kant wel sneu voor Van Oorschot, maar Schulting heeft het afgelopen weekend wel laten zien.

4 likes

Wat een interviews en commentaar bij het shorttrack vandaag. Een strik in het haar is niet professioneel? :upside_down_face:

Werd dat gezegd? Ik heb niet alles gezien vanmiddag, maar ik haakte ook alweer behoorlijk af op de analyses van Jorien ter Mors. Iets meer enthousiasme mag van mij wel.

1 like

Ja die commentator bij de race zei dat, de Oekraïense reed met een strik en dat vond hij niet professioneel en netjes staan. Hij kon zich niet voorstellen dat een team zoals Nederland dat zou toestaan…

De studio vond ik ook niet zo sterk, ik mis Henry haha!

De commentator is sowieso om je kapot aan te irriteren :grimacing:

Dat wordt een hele spannende 500 meter bij de mannen op de Olympische spelen!

Bij de vrouwen is het minder spannend, Femke Kok is echt met afstand de beste.

Ja maar met Kok vind ik het dan weer spannend of ze het dan ook ‘even’ doet. Hoe zuur zou het zijn als je die race net een foutje maakt.

3 likes

K3 muziek. Lekker jongens :joy:

Oja daar wil ik niet eens aan denken haha.

Ik hoor gewoon k3 op de achtergrond?? Zijn die ook bekend in Oostenrijk?

Er schaatst een Belg.
Ik zet mijn geld in op Hazes in rit 9

1 like

Pfff deze voor Joy is toch ook wel echt zuur. Ze zou echt een van de grootste kanshebbers op goud zijn.

Kok weer geweldig, wat is zij goed. Ja ohhh dat zou zo naar zijn als er net in Milaan iets niet goed gaat.

En tof van Jutta, wat een klasse rit ook.

5 likes

Laat weer zien hoe debiel de regels van het OKT zijn. Beune hoort gewoon die 1500 te rijden in Milaan.

3 likes