Algemeen sport op tv topic

Ik vind hem sowieso altijd een “Kjeld Nuijs” zieligheid en arrogantie hebben. Slecht tegen je verlies en je bent altijd zielig want niks is zijn schuld. Echt een nepobaby haha

Dit zijn allemaal vooroordelen, kan vast een hele leuke vent zijn natuurlijk. Je hebt ook een zekere arrogantie nodig als topsporter wellicht

Ik denk dat ie juist wel allround gaat doen, daar had ie ook op getraimd en wellicht ten koste van sprint.

1 like

Woahh De Booo. Ik dacht echt dat hij ging vallen in die laatste bocht

2 likes

Vind het echt leuk dat de Boo zo ruim opeens van Stolz wint. Stolz leek gewoon onverslaanbaar, maar is gewoon “ruim” ervoor nu.

5 likes

Ja wat rijdt Jenning mooie ritten! Maar kan me ook voorstellen dat hij ergens wel baalt dat dit nu is en niet op de Spelen

3 likes

Jaaaaa hoor; 1-2-3 niet normaal

5 likes

Een Nederlands podium, heel gaaf! :star_struck:

1 like

Beetje overdreven commentaar nu, bijna alsof het alleen aan Kok ligt dat Fledderus nu brons wint. Het is niet alsof ze er niet al goed voor stond.

2 likes

Ik vind Femke Kok echt leuk! Haar vrolijkheid is echt aanstekelijk, zou willen dat ik dat ook zo van nature was.

Ja en toch eigenlijk stom dat de Olympische spelen dan hoger aangeschreven staat ofzo, dit is eigenlijk nog veel knapper vind ik?

Ach wat is dit verdrietig voor Botman.

Is het niet eerlijk om schaatsers die vallen nog een keer te laten rijden als ze willen?

Snel zullen ze niet worden (zie die OS race van Joep) maar dan dan hieven ze tenminste niet als laatste te eindigen door alleen die val. Al is dat dan wellicht niet eerlijk voor de schaatsers die wel als laatste eindigen nu.

Lijkt me niet, is toch ook gewoon onderdeel van de sport. Anders kan je daar ook weer creatief mee omgaan, denk ik.

4 likes

Idd als je door je eigen schuld valt, heb je gewoon pech toch.

Vraag me wel af of die kussens niet beter kunnen. Zag er echt akelig uit bij Botman

Ja, stel die Italiaan was door die andere onderuit gehaald, dan zou ik het een ander verhaal vinden. Maar alsnog is opnieuw rijden dan echt onbegonnen werk denk ik.

Ja, vind die kussens er ook nooit zo denderend uit zien.

1 like

Joep Wennemars ga op vakantie en ga volgend jaar weer lekker schaatsen. Wat een vaag en gefrustreerd interview.

1 like

Ik las ook een interview over hem dat hij nu de scheidsrechter de schuld gaf van wat er gebeurd is op de OS, omdat deze beïnvloed werd door commercie en de aanwezigheid van Snoop Dog op de tribune tijdens de OS. Heb nog nooit zoiets doms gelezen

Haha echt? Ik vind het wel een mooie sporter, maar hij neemt zichzelf echt veel te serieus. Ga lekker balen dat je weer vierde bent, want dat is natuurlijk ook stom, maar haal er niet van die vreemde dingen bij.

Ja, denk dat zijn emmertje al een tijd volledig overstroomt, dus maar goed voor hem dat het seizoen erop zit!

Hier nog dat artikel! Die scheidsrechter heeft ondertussen ook al gereageerd dat dit gewoon de regels zijn en dat Joep zijn woede niet op met moet richten.

https://www.ad.nl/schaatsen/joep-wennemars-over-spelen-scheidsrechter-bezweek-onder-druk-van-commercie-dat-snoop-dogg-in-het-stadion-zat~ab8cc703/

2 likes

Ik heb eigenlijk nooit eerder een all round toernooi gekeken, maar wat leuk dit! Grappig om schaatsers die je normaal alleen op de lange afstanden ziet opeens een 500m te zien rijden.

Ja heel mooi altijd. En bij de vrouwen super gestart, wordt spannend.

1 like