Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Huh, vind de service van AH juist veel beter. Als bonusproduct op is, krijg je een bon mee. Als een product niet goed is kun je het zonder problemen ruilen. Assortiment is groter en luxer, meer bijzondere en speciaalproducten. Mijn Jumbo kan niet eens een fatsoenlijk ijsschap onderhouden, alles aangevroren. Vakkenvullers hoef je ook niks te vragen. Kom er alleen voor goeiekope bananen of als ik iets vergeten ben en snel wat moet halen.

Zijn ook zo tering sloom. En de aanbiedingen zijn ruk.

6 likes

Ik zie bij onze Jumbo amper medewerkers lopen die me kunnen helpen. De medewerkers op de vloer hebben het allemaal druk. Misschien tijd voor een algemene supermarkt topic? Voor dit soort discussies? En om de te zeggen tegen elkaar wat beter kan bij de supermarkten. Of om lekker te klagen over een supermarkt. Of voor complimentjes.

2 likes

De appie hier 5 min vanaf mij huis is rukker dan een gemiddelde jumbo wat betreft assorti en nieuwe producten. Maar het is ook een pauperwinkelcentrum.

Even los van de service e.d. (want bij werkelijk alle Jumbo’s waar ik ooit ben geweest was die om te huilen) : Ik vind door de Jumbo lopen altijd al vervelend door de schreeuwerige combinatie van geel en zwart. Noem me een gigantische aansteller, maar ik vind dat dus een supergroot minpunt.

13 likes

Dat heb ik bij de EMTE, die kleuren zijn zo lelijk bij elkaar :nauseated_face:

1 like
1 like

Hema?

1 like

HEMA. Van Jip & Janneke als ik mij niet vergis. Vorig jaar nog gekocht.

3 likes

Dankjewel! :innocent: Denk niet zo snel aan de hema bij supermarkt producten :sweat_smile:

Kom maar met de nieuwe koekjes!

23 likes

Maar wat gebeurt er dan nu met alle oude koekjes :frowning:

Veel hier is verkocht met korting de laatste twee weken. Hier was bijna niks meer over gisteren en eergisteren


Heeft iemand deze al eens geprobeerd? :innocent:

1 like

Hey ik kom hier letterlijk ook net heen om de tostini tomaat mozzarella te reviewen! Vind m verrassend lekker. Ik heb m trouwens gewoon in de airfryer gedaan, ging prima. Jij? Respect dat je ze alle 3 hebt gedaan.

1 like

Hoe maak je dit klaar?

Broodrooster :stuck_out_tongue: staat er op iig

1 like

Oven of broodrooster (en misschien ook pan? )

1 like

omgggg eerste dag van weight watchers en deze zien er zo lekker uit :sob::sob::sob:

1 like

Oven kan ook. Heb ik gisteren gedaan, ging perfect.


Zal deze laatst nieuw bij de AH, en het is echt zoo lekker! Aanrader!

6 likes