Algemeen supermarkten topic

Oh wat gek, hebben ze je daarvan niet van tevoren op de hoogte gesteld? Ik heb ook een paar keer gehad dat een product er niet was, maar daar kreeg ik een bericht van op de ochtend van bezorging, en dat ze (gratis) een alternatief erbij hadden gedaan
Ik vind dat ze dat soort dingen altijd heel goed oplossen! Misschien hebben ze last van kerst-drukte :joy:

1 like

Ik zou ze eerst zelf proeven voordat je ze weggeeft. Ik deel ze liever niet :drooling_face:

1 like

Weet iemand of de openingstijden van Albert Heijn (to go) online goed bijgewerkt worden? Ik heb morgen een overstap op Rotterdam Centraal en zie verschillende openingstijden staan.

Op de site van AH in ieder geval wel! Zou minder snel uitgaan van Google openingstijden.

2 likes

Ja, aan de zijkant van het cadeaukaarten schap.

2 likes

Is er iemand die in Den Haag woont, wiens AH nog wel het bestek heeft en mij wil laten weten welke ah het is? Onze Xl (sav) zou het in. December krijgen maar heeft t nog niet…

ik zou ff naar de verschillende vestigingen bellen!
ik was een keer op zoek naar kaasfondue en toen hebben ze helemaal in de winkels voor me gekeken of het er lag

1 like

Wilde gok maar je zou als je gaat bellen de AH bij het Huygenspark kunnen proberen, die zit er nog niet zo lang en is altijd bijna uitgestorven. Kon er ver na Sinterklaas ook nog pepernoten kopen dus het bestek gaat daar vast ook niet zo hard.

1 like

Je kan het ook bestellen, dan krijg je het wel pas over een tijdje maar sommige dingen komen gewoon niet meer in de winkels

Ik was toevallig net bij mijn eigen ah en er lag precies wat we wilden hebben dus dat heb ik gekocht en de rest is in bestelling want dat was sowieso op haha

1 like

Ik ben op zoek naar een grotere Turkse supermarkt, regio Midden Nederland / Utrecht. In Rotterdam / Schiedam bezocht ik altijd Sahan en ik zoek iets vergelijkbaars in de buurt van Utrecht. Via Google vind ik genoeg Turkse supermarkten maar ik vind het lastig in te schatten hoe groot die dan is.

Heeft iemand tips?

2 likes

Wat is groot? Groothandel groot? Vond die op de Damstraat in Utrecht altijd wel ruim, maar dat is formaat kleine Albert Heijn

1 like

Oh nee niet groothandel groot hoor! Maar een winkel waar de looppaden niet al te krap zijn zodat ik iemand in een rolstoel kan meenemen.
De Turkse supermarkt die ik nu steeds bezoek is een heel klein pandje onder een flat en daar past de rolstoel niet tussen helaas, de looppaden zijn er heel krap.

Ik heb inmiddels ook Defne in Amersfoort als tip gekregen van iemand, die ken ik niet maar het ziet er op Google goed uit. Bendi Food (degene die jij tipt) ziet er ook ruim uit. Die kende ik nog niet, dank je wel! :heart:

3 likes

Ja Bendi inderdaad! Moet zeker ruim genoeg zijn voor een rolstoel. En je kan je auto in de parkeergarage onder de appie zetten. Is inclusief lift en hoef je alleen de straat over te steken.

1 like

Dat klinkt helemaal ideaal, dank je!

Weet iemand een fysieke winkel waar je stukjes gember in pure chocola kunt kopen? Ik kocht het vroeger in de chocolaterie, maar de chocolaterie en notenwinkel waar ik nu woon hebben het niet. Ik vind het online wel (bv de notenkoning) maar die zit hier nergens in de buurt en ik wil liever niet online bestellen.
Ik bedoel dit: Gember pure chocolade - De Notenkoning.

1 like

Ekoplaza (Ekoplaza Webshop). Hadden het volgens mij ook altijd in van die silo’s zitten.

4 likes

Daar had ik op gezocht want dat leek mij ook een winkel waar ze het wel zouden hebben, maar online vond ik het niet. Maar ze hebben het dus wel! Dan ga ik binnenkort toch even kijken daar, bedankt!

2 likes

Ik kan al een tijdje geen aardappel anders tuinkruiden-knoflook meer vinden. Nu eet ik dat echt amper dus geen idee sinds wanneer dit al is, maar bij Albert Heijn, Plus en Jumbo zie ik alleen maar de bacon-ui smaak. Weet iemand waarom dit is? Of is dit toevallig alleen in deze regio en zien jullie deze smaak nog wel gewoon in de supermarkt

Online is hij bij AH nog te vinden in de app, en ik kan hem toevoegen aan mijn volgende bestelling. Het lijkt er dus op dat hij nog in het assortiment zit.

2 likes