Algemeen supermarkten topic

Heeft iemand enig idee wanneer de folder van de coop online komt?

misschien laat maar ik grijp graag de kans hier reclame voor te maken:

ZO lekker. echt mijn lieveling. kan er wel 2 zakken van op

1 like

via folderz app kan je hem al zien voor over 3 dagen

Yes, dankje!

3 likes

Waar kan ik boterboontjes uit blik/pot kopen? Ik heb deze al tijden nergens meer gezien:

Maar het hoeft niet van Bonduelle te zijn.

1 like

Kom je weleens in België? Daar zijn die boontjes volgens mij populairder dan in Nederland. Ik heb wat Belgische familieleden die dit regelmatig op tafel hebben. O.a. Delhaize verkoopt dit.

1 like

Normaal gesproken niet, maar dit is een goede (extra) reden om weer eens naar de zuiderburen te gaan. Bedankt voor de tip!

1 like

Weet een van jullie misschien of ze bij de Lidl standaard tempé in het assortiment hebben?

Misschien ligt het aan de vestiging, maar hier niet.
Helaas

2 likes

Ahh jammer! Dan moet ik toch even om gaan fietsen.

Ja, ik heb het! :slight_smile:

Wij hebben het ook! We kopen best aardig wat biologische dingen dus dat komt wel goed uit

Ja wij hebben ook premium. Vooral die 10% korting op biologische producten deed het hem. Omdat wij dat vaak kopen.
Ook kopen wij altijd koopzegels en nu kunnen we meer zegels kopen.
Extra air Miles.
:+1:t2:

Ik heb hem en koop elke week 3 dozen biologische eieren, dus het scheelt me sowieso al €1,20 per week aan eieren.

@inezweski Dit maar dan eet jevader die eieren.

4 likes

Ik heb net Premium aangeschaft maar kan de korting op Select niet krijgen omdat ik al Select heb. :upside_down_face:

Maar dacht ze dan echt dat kippen maar 1 jaar ofzo worden? Damn

1 like

image

Ik niet.

1 like

Heeft iemand alweer van die 50pak mondkapjes gezien in supermarkten? Vorige keer tijdens de plicht had deka/vomar ze steeds maar ze staan nu niet in de folder. Ga liever ook niet voor niks naar de super momenteel.

Ja ik heb ze bij de jumbo gezien, zwarte en blauwe wegwerp. Ik had de zwarte gekocht, maar ik vond de kwaliteit erg slecht.

1 like