Algemeen supermarkten topic

Toen Corona nog heftiger was en er nog veel maatregelen waren, was het qua bezorgen in mijn regio wat drukker. Je zag overal wel AH-busjes, en het reserveren van tijdslots was soms een drama. Die liepen snel vol en soms moest ik om 00.01 uur als er nieuwe tijdslots vrij kwamen even snel iets kiezen. Mijn ervaring is dat toen de voorspelde tijdslots minder goed klopten en het vaker verschoof. Ik denk dat veel mensen die tijdens Corona online bestelden, dat minder zijn gaan doen. Maar ik deed het al voor Corona en blijf het ook doen. AH.nl heeft een groter assortiment dan mijn dorps-AH en het is lekker makkelijk met de weekboodschappen voor een gezin.

Crisp heb ik ook weleens gedaan, die hebben ook lekkere producten en een goede nauwkeurigheid inderdaad. En Jumbo is bij ons ook nauwkeurig.

Van AH krijg ik de laatste tijd steeds leuke cadeautjes bij mijn bestelling! Blikjes alcoholvrije cocktail, alcoholvrij bier (waar ik een zwager heel blij mee maak) en vandaag plantaardige kipkerriesalade van Johma. Linksom of rechtsom betaal je daar wel voor natuurlijk maar ik ben met dat soort cadeautjes wel te paaien. :rofl:

1 like

Wij krijgen helemaal nooit wat gratis bij onze AH bestelling :sob:. De tijdvakken kloppen hier wel altijd, gelukkig

1 like

In mijn regio verschuift het tijdsvak 's avonds ook standaard 2 tot 3 keer, daarna komt er een ‘technisch defect’.
Laatste weken bestel ik donderdagvoormiddag, dat gaat wel redelijk goed.

AH = Albert Heijn en de afkorting voor Albert is Appie

4 likes

Albert = Appie, van vroeger dus?

3 likes

Je kunt alleen maar pinnen bij de zelfscan. Of bedoel je dat niet?

1 like

Dat verrekenen ze bij de servicebalie.

1 like

Of je komt er te weinig :rofl::rofl:

4 likes

Poeehh dat weet ik niet meer precies, maar meestal loopt er een medewerker bij de zelfscan. Die kan je helpen en anders met je bon naar de servicebalie lopen. Je kunt ook je emballagebon meteen inleveren bij de balie, net zo makkelijk.

1 like

Is er hier misschien iemand die weet of deze siroop nog terugkomt? Ik kan het al enkele weken online niet bestellen en ook de schappen van de dichtstbijzijnde AH’s zijn leeg. :pleading_face:

3 likes

Volgens mij heb ik deze net nog zien staan in een vol schap!

2 likes

Bij mij zat er een tijdelijk niet verkrijgbaar bordje op

2 likes

Dank voor het checken, hopelijk is het tijdelijk inderdaad!

Ik hoop het ook want ik ben gek op die oranje haha

2 likes

Zijn verse kruiden uit de supermarkt (munt/peterselie in een plastic zakje) al gewassen of moet ik ze nog wassen?

Gewassen, behalve de “open” zakjes die mijn supermarkt verkoopt, zonder merk. Die koopt hij zelf in bij een leverancier.
Overigens, als je munt even in een badje water doet, wordt het nog crispier dan het verste zakje wat je ooit koopt. Blijft dan ook veel langer goed (opgerold in een stukje natte keukenrol wel meer dan een week)

5 likes

Oh super goed om te weten! Thanks!

3 likes

‘Mijn’ filiaal heeft nog altijd een bordje op het schap met ‘tijdelijk niet verkrijgbaar’. Maar afgelopen week vond ik een vol schap in Borger dus heb ik meerdere flessen gekocht. :smiley: Via de app kan ik het inmiddels ook weer bestellen.

1 like

Weet iemand of er een snelle oplossing is voor de melding ‘bonuskaart al in gebruik’ van de ah app? Kan niet bij het serviceplein komen zonder eerst door andere poortjes te gaan en mijn kar zit al vol met boodschappen

Heb al de app verwijderd, opnieuw ingelogd, ww gewijzigd, telefoon opnieuw opgestart, wifi uit en aan maar niks werkt :sweat_smile:

2 likes

Heb je geprobeerd in de app te beginnen met zelfscannen? Als ik dat doe, en dat voor de 749374e keer weer niet werkt, dan werkt ie bij de kassa niet en moeten ze m ff resetten zodat de zelfscan stopt.

2 likes