Is er hier misschien iemand die weet of deze siroop nog terugkomt? Ik kan het al enkele weken online niet bestellen en ook de schappen van de dichtstbijzijnde AH’s zijn leeg.
Volgens mij heb ik deze net nog zien staan in een vol schap!
Bij mij zat er een tijdelijk niet verkrijgbaar bordje op
Dank voor het checken, hopelijk is het tijdelijk inderdaad!
Ik hoop het ook want ik ben gek op die oranje haha
Zijn verse kruiden uit de supermarkt (munt/peterselie in een plastic zakje) al gewassen of moet ik ze nog wassen?
Gewassen, behalve de “open” zakjes die mijn supermarkt verkoopt, zonder merk. Die koopt hij zelf in bij een leverancier.
Overigens, als je munt even in een badje water doet, wordt het nog crispier dan het verste zakje wat je ooit koopt. Blijft dan ook veel langer goed (opgerold in een stukje natte keukenrol wel meer dan een week)
Oh super goed om te weten! Thanks!
‘Mijn’ filiaal heeft nog altijd een bordje op het schap met ‘tijdelijk niet verkrijgbaar’. Maar afgelopen week vond ik een vol schap in Borger dus heb ik meerdere flessen gekocht. Via de app kan ik het inmiddels ook weer bestellen.
Weet iemand of er een snelle oplossing is voor de melding ‘bonuskaart al in gebruik’ van de ah app? Kan niet bij het serviceplein komen zonder eerst door andere poortjes te gaan en mijn kar zit al vol met boodschappen
Heb al de app verwijderd, opnieuw ingelogd, ww gewijzigd, telefoon opnieuw opgestart, wifi uit en aan maar niks werkt
Heb je geprobeerd in de app te beginnen met zelfscannen? Als ik dat doe, en dat voor de 749374e keer weer niet werkt, dan werkt ie bij de kassa niet en moeten ze m ff resetten zodat de zelfscan stopt.
Laatst had ik een smaak borrelnootjes ontdekt (bestaat al 100 jaar maar ben gewoontedier) en nu is precies die smaak nergens meer te vinden
Iemand heeft hem uiteindelijk gereset idd! Was vergeten dat er bij de zelfscan kassa’s ook iemand staat die dat kan dus kon mooi daarheen haha
Ik wil macademianoten kopen voor chocolate chipkoekjes, maar net bij de vomar waren de 5,50 . Iemand enig idee waar ze goedkoper zijn?
Ik heb laatst besteld bij de notenshop. Wel meteen 450 gram emmer maar zijn heerlijk. Ik had de gebakken variant maar ze hebben ook raw.
Omgerekend zijn die goedkope, maar ik heb gewoon maar een klein bakje nodig! Hierbij moet ik dan alsnog veel geld uitgeven
Ja snap het haha. Maar ja daarom dacht ik dan kan je de rest lekker zelf opeten als snack.
Misschien op de markt?
“onze” supermarkt is verbouwd nu de coop is overgenomen en er is eindelijk een zelfscan (enige nadeel is dat we nog papieren koopzegels sparen om het boekje vol te maken dus alsnog bij de servicebalie moeten wachten) maar dit scheelt zo veel tijd want vaak was er maar 1 kassa open met 7 wachtenden
Als iemand nog uitjeszegels wil van ah: ik heb er nog heel veel dus laat maar weten. kan ook digitaal volgens mij