Volgens mij heeft @Dazed mij deze mix getipt, maar ik hak bosuitjes in de lengte in drie en de stam dan door de helft, bak ze alvast in een koekenpan, leng deze mix aan met water en gooi het er over heen! Dan draai ik het als de bovenkant droog is. Serveren met sojasaus en chili olie
Ik weet niet meer wie mijn mede cola verslaafden zijn, maar ik was groot fan van de Jumbo cola zero en nu heb ik zo’n vieze fles. Smaakt naar afwasmiddel en naar die goedkope cola in Frankrijk. Iemand dezelfde ervaring?
De verse pasta van de AH is niet meer lekker ik at vaak de ravioli met 4 kazen maar daar zit geen smaak meer aan!
Die vegan mezzalune met kikkererwten en rozemarijn is er uit volgens mij die at ik echt graag.
tortelloni met noten is er volgens mij ook uit zag ik (is wel een nieuwe duurdere versie met noten volgens mij maar dat is niet hetzelfde, daar zit ook gorgonzola in)
Nee, ze zijn allemaal veranderd. Echt jammer!
Misschien dat het naarmate de dag vordert steeds meer korting wordt? Dat 70% bijv. alleen 's avonds is.
Ik was vrijdag ong 1-2u voor sluitingstijd in een ah xl en kocht een salade met een korting sticker, toen kreeg ik maar 25% korting
Mijn vriend kocht een pizza met korting sticker en daar zat helemaal geen korting op?
Dan zou ik zeggen can i speak to the manager.
Die kortingsstickers vond ik altijd zo’n drama. Mensen die de hele tijd achter je aan gingen lopen als ze dachten dat je ging afprijzen. Of hun wagentjes volladen en dan bij het afprijzen, stickers komen eisen.
En je moest ook altijd goed opletten want die rollen met stickers werden regelmatig gejat.
Even een vraag voor de stroopwafelconnoisseurs op FF (@Bunnyslippers ? ); welke stroopwafels uit de supermarkt (bij voorkeur AH) zijn het beste? Verse zijn natuurlijk het lekkerst maar ze moeten in een pakketje kunnen.
Laatst heb ik eentje geproefd van 99 cent voor een pakje, maar die vond ik helemaal niet lekker. Ik weet niet welke vetstof in die stroopwafel was gebruikt maar die had een heel naar, stroef mondgevoel. Ik zoek iets dat qua smaak / textuur toch enigszins in de richting komt van een verse van de markt.
Bij mijn ap hebben ze al een hele tijd deze dynamische afprijzingen maar ik heb zelf het idee dat het vooral mooie praatjes is maar het ze uiteindelijk geld oplevert omdat dingen niet meer 35% zijn maar 25%. Heb echt zelden iets hoger afgeprijsd gezien namelijk
Volgens mij heeft vet gezellig laatst een video over stroopwafels gemaakt. Misschien heb je daar iets aan
Dat kanaal kende ik niet, maar ik heb de video gevonden! Dank, die ga ik checken.
Van de week heb ik wel iets gezien met 40% en 70% korting. Ik was ook wel benieuwd hoe die verschillen dan worden berekend en ik vond dit op internet:
“Tijdens openingstijd krijg je 20 procent korting op een zak soepgroente, ‘s middags 40 en vlak voor sluitingstijd 70. (…) Via een algoritme wordt berekend wat de beste korting is om aan het einde van de dag geen producten over te houden.” (Bron)
Die twee percentages korting die ik zag waren wel op hetzelfde moment, dus dat snap ik dan weer niet. Misschien dat minder populaire producten meer korting krijgen?
Wij vinden de roomboterstroopwafels in toefzak van de appie het lekkerste.
Sluit ik me bij aan. Niet te slap wafeltje, maar lekker chewy met crunch. Kost ook nog eens geen drol.
Toefzak, wat een leuk woord! Nog nooit van gehoord haha, ik zal wel weer onder een steen leven
Wat is een toefzak?
Vakterm denk ik, heb in de koek gewerkt. Sorry, dacht dat iedereen het kende.
Het is een zakje met een toef erop, zie hieronder
Aaahhh… wat een grappige term. Nooit geweten. Dank!