Wij vinden de roomboterstroopwafels in toefzak van de appie het lekkerste.
Sluit ik me bij aan. Niet te slap wafeltje, maar lekker chewy met crunch. Kost ook nog eens geen drol.
Toefzak, wat een leuk woord! Nog nooit van gehoord haha, ik zal wel weer onder een steen leven
Wat is een toefzak?
Vakterm denk ik, heb in de koek gewerkt. Sorry, dacht dat iedereen het kende.
Het is een zakje met een toef erop, zie hieronder
Aaahhh… wat een grappige term. Nooit geweten. Dank!
Haha ik kende deze term ook niet. Hetzelfde geldt voor ‘in de koek’ werken trouwens, weer wat geleerd! ![]()
Haha, ja, hopelijk wat leuker vakjargon dan wat normaal hier op t forum als ergernis langskomt.
Weet iemand of ah to go satésaus verkoopt?
ik loop er zo langs, wil zo wel even voor je kijken?
Weet iemand waar je nog zo’n ordinair bakje roomkaas ananas kunt kopen? Bij AH en Jumbo heb je alleen nog die ‘verse’ maar die is niet handig om te dippen
Weet iemand of en zo ja waar in Nederland dit soort vruchtenrepen verkopen? Het gaat echt om dit soort repen met een eetpapiertje aan beide kanten
vrienden waar is Pons in de Jumbo extras app
Als je op een random bonnetje klikt is ie daar. De verrassing is zeer teleurstellend wel ![]()
omg dankjewel
inderdaad dramatische anticlimax
Zijn de supermarkten nou wel of niet vandaag open? Is het zoals 1e kerstdag of? Ik kan er geen wijs uit worden.
Hier verschilt het: de ene supermarkt is open, de ander niet. Bij mij hebben ze dit op hun facebook pagina’s gezet!
Bij Google staan wel de juiste openingstijden, toch?
Ah ja goeie daar kan ik wel op gaan kijken. Ik weet namelijk nooit of het als een soort 1e kerstdag is dat echt bijna alles dicht is of zoals een normale zondag. Ik heb ooit nog voor een dichte ah in de kalverstraat gestaan maar het was toen volgens mij nog maar 10 uur ofzo.
Even de app van de supermarkt checken