(Pure) chocoladepepernoten. Die zou ik nu halen als ik nog naar buiten wilde
Gele m&m’s, doritos met vies lekkere kaasdip of salsa, toastjes (zo’n groene zak knoflook van haust) met brie of salade, ben & jerry chocolate fudge brownie, bugles met van die kaas uit tube, picolinis, bittergarnituur snacks.
Ben benieuwd wat je uiteindelijk hebt gehaald!
Cakerol, babybel, popcorn van werthers
Kaastengels, mini witte chocolade berliners,
Het is uiteindelijk een zoet en een hartig ‘borrelplankje’ geworden
Zoete kant: Cotton candy druiven, mini roze koek en witte chocolade pepernoten.
Hartig: Zelfgemaakte nacho’s met guac enzo. Nuggets uit de airfryer
Ben helemaal blij want vriend eet gezellig mee nu nog even een serie zoeken
Weet iemand of AH de bezorging ook blijft doen als je straat eruit ligt en je huis alleen te voet bereikbaar is? Ze hebben altijd wel zo’n wagentje mee om die boodschappen te tillen, dus ik hoop dat iemand hier nu zegt dat ze die dan idd gewoon wat verder gebruiken?
Onze straat zal er bijna een jaar uitliggen () en ook in de tijd dat ik uitgerekend ben en zeker zelf geen boodschappen wil doen.
Wij hebben een bezorgbundel die verlengd moet worden en als ze het niet bezorgen dan annuleer ik hem liever nu
Ik snap dat ik dit ook aan de ah kan vragen (ga ik ook doen denk ik), maar ben benieuwd naar persoonlijke verhalen.
Ja geen probleem. Je moet in de bezorgnotities dan goed noteren tot waar ze met de auto kunnen komen, en dan doen ze de rest inderdaad met een steekwagen. Bron: op mijn vorige werk bestelden we 2x per week AH, vanwege een lage balk bij de entree kon de bus maar tot aan het beginhek rijden, en moest dan nog zo’n 100 meter lopen. Echt nooit problemen mee gehad, soms wel even gebeld op het opgegeven 06nummer, omdat niet iedereen het snapte.
Ah perfect! Dit is precies waar ik op hoopte
Ik woon zelf aan een voetpad, dus ze kunnen met de bus niet voor mijn huis komen en dat is geen probleem. Inderdaad met zo’n steekwagen.
Heeft iemand de kleine (Royale) chocolademoussejes van Picnic gehad? De melkchocolade smaakt bij mij heel zuur, terwijl hij nog niet over de datum is. Ik zie ook niks in de ingrediënten wat de zuurheid kan verklaren. Ik had er twee en ze smaakten allebei zuur dus het zal wel zo horen maar ik vind het heel goor. De witte chocolade smaakte wel heel goed.
Ik had niet verwacht dit ooit te schrijven, maar ik heb een beetje liefdesverdriet om de Hoogvliet. Het is echt mijn lievelings supermarkt, ik weet niet waarom? Denk omdat ze vroegah goedkoop waren en goede aanbiedingen hadden. De laatste tijd werd alles maar duurder en duurder, ook basis producten zoals havermout etc. Dacht dat het overal wel zo was, maar toen ik voor de kerstdagen bij AH kwam, was ik letterlijk euro’s goedkoper uit en de kwaliteit is beduidend beter.
Ik vind het stom
Ach ik snap je wel. Ik heb ooit voor de A&P gewerkt als caissière en die supermarkt was echt mijn favoriet. Vond het zo jammer toen die keten verdween uit NL en de meeste A&P’s opgingen in C1000. Die vervolgens ook weer verdween.
Tegenwoordig heeft AH mijn voorkeur omdat die een breder assortiment heeft dan bijvoorbeeld Jumbo, maar als er goede spaaracties of aanbiedingen zijn bezoek ik andere supermarkten net zo makkelijk. Of als AH toch bepaalde producten niet heeft (zoals Brets, Beyerlander, Inproba, etc).
Ik ben echt mateloos geïrriteerd dat de handscanners zijn verdwenen bij Lidl. Je moet nu met je eigen telefoon scannen. Zo, zo, zo kut. Het alternatief (letterlijk één bemande kassa of alles pas bij de kassa zelf scannen) is alleen nog kutter dat ik het dan toch maar weer doe.
Dat zelfscannen bij de lidl is ook werkelijk de hel op aarde.
Je moet de Lidl ook gewoon boycotten want financiële supporters van Israel
Veel A-merken zijn ook gerelateerd aan steun aan Israël, dus ik twijfel een beetje tussen de boycot op Lidl of boycot op A-merken bij andere supermarkten. Geen idee wat nog BDS vriendelijk is…
Ik ben nog nooit een lidl met handscanners tegengekomen? Voor zover ik weet kan ik ook niet via de app scannen maar misschien ben ik blind
De eigenaar van Lidl, multimiljardair Dieter Schwarz, pompt al jaren tientallen miljoen in high-tech investeringen in Israel. Oftewel ALLES wat je daar koopt support Israel. Dan kan je beter naar de AH gaan en per ongeluk 3 producten kopen die dat supporten dan je hele boodschappenkar.
Nee is lang niet in elke winkel mogelijk, zijn volgens mij maar paar vestigingen waar dit kan.
Het filiaal in mij dorp had het sinds corona. Nu sinds een paar weken is het weer weg helaas.