Algemeen supermarkten topic

Ik vond ze zo ook niet lekker, dus had ik ze in driehoeken gesneden en heel kort gefrituurd, dat is wel lekker

1 like

Schijt. Heb net twee pakken liggen om quesadilla’s mee te maken . :joy:

1 like

Ik vind deze gewoon lekker. Maak ze warm in de magnetron, vul ze dan en doe ze dan in de oven afbakken.

2 likes

Ze stinken inderdaad altijd. Smaak is mwahh als je ze bakt wat mij betreft, lekkerder uit magnetron of gefrituurd

Dit hoort zo, idd gewoon in de magnetron een halve minuut, dan zijn ze super lekker!

17532652072378233443645526301579

@Zemraluani

Random tag sorry, maar bedoelde je deze?

17532652888558517516039632824991

Heb er sinds je post af en toe naar gekeken, maar ze hadden hier nooit forel en kom nu dus deze tegen haha

Die eitjes zien er wel nasty uit

1 like

die eitjes zijn heeeel lekker juist, zijn de lekkerste viseitjes imo

2 likes

Ja dat is m en zoals @issa zegt zijn die eitjes juist lekker ook!

3 likes

Hier heb ik echt zoooveel van gegeten alleen hij blijft echt maar heel kort goed. Heb wel eens gehad dat hij de dag erna echt al mega bedorven rook :nauseated_face: sindsdien ben ik een beetje genezen haha

1 like

Oh echt?! Ik heb hem net gekocht er staat op goed tot 12 augustus. Ben benieuwd. Wel echt lekker ja, alleen er zat ineens echt een random groot stuk forel tussen haha.

Edit: ik heb inmiddels al 2 bakjes in mn eentje opgevroten binnen 2 dagen lol. Geen tijd om te bederven

4 likes

Hebben jullie al wat gekrast bij AH?

Ik een heinz saus, dr pepper, arla drinken, doritos sweet chili en ah noodles. Ik wist niet eens dat er noodles waren van het merk ah. Wie koopt dat haha

1 like

Die AH noodles heeft volgens mij iedereen, ik denk omdat niemand noodles van AH koopt :joy::joy: Ik moet die nog halen!

Had wel al Alpro yoghurt, Proper sweetsalty popcorn en van die rings van Croky (2x). Er was in ‘mijn’ AH maar 1 smaak; paprika en die vond ik saai en echt een klein zakje. Zou ze niet zelf kopen.

Heb nu nog Naan en kruidenmix van Santa Maria die ik nog moet ophalen een keer en dat komt beide wel van pas!

2 likes

Dat klinkt als veel betere dingen. Ik mag een swiffer proefpakket en een Honig mix halen, naast die kip noedels haha. Ik wil ook chips en popcorn

3 likes

Die AH noodles zijn een ‘extra gratis product’ zie ik nu! Ik heb tot nu toe: Bar le duc sportwater, Blue Band plantaardige slagroom, Arla culturadrink, Gilette scheerschuim, Doritos sweet chili, Alpro mild & creamy, AH naanbrood en Alpro barista haver.

2 likes

Ik heb in de categorie chill/gaat wel op: 2x Doritos Nacho Cheese, Doritos Sweet Chili, Croky Chips, Chupa Chups lolly’s, Page vochtig wcpapier, Remia Bak en Braad, Danone Skyr

En in de categorie “ik kijk nog wel of ik die ophaal, of weggeef”: Ambi Pur luchtverfrisser, Unox Good Pasta, Alpro Protein, AH noodles

2 likes

Ik heb snoep en veel kleine verpakkingen met drinken. Ook hier het page toiletpapier. Dat komt allemaal wel op ook dus daar ben ik blij mee

2 likes

Ik heb een knijpyoghurt en een blikje Fanta, en die noedels :sob:

2 likes

Ik heb al 14 kraskaarten gehad en morgen komen er nog 5 bij :sweat_smile:.
Ik bestel gewoon alles wat ik kras en als ik het niet wil zet ik het in een weggeefkast.
Ik heb:
Havercrackers
Proteïne shake
Alpro proteïne vla 2 x
Dubbel fris
Doritos nacho cheese
Doritos sweet chili
Jimmys popcorn sweet salt 2 x
Doritos rings
Noodles
Peijnenburg luxe ontbijtkoek
Heinz ketchup
Bonduelle gekke peulvruchten (mung bonen?)

8 likes

Bij die heinz kan je als het goed is tussen alle varianten heinz saus kiezen.

Zijn blijkbaar wel heel veel verschillende producten, heb 12 kaarten en zie toch allemaal dingen die ik niet heb.
Wat ik had wat nog niet genoemd is (vast ergens overheen gelezen):
Half swirl brood
Breaker drinkyoghurt
Blikje coca cola
Blikje pepsi
Hipro skyr
Santa Maria kruidenmix
2x rewind chips

2 likes