Algemeen supermarkten topic

Haha Ja dat begreep ik maar welke?

Sorry voor het uppen van dit oude topic, na een beetje zoeken leek dit het meest geschikt voor mijn vraag.

Ik ga morgen (voor het eerst) naar een jumbo, welke (vegetarische) producten die ze niet in een AH/belgische supermarkt hebben raden jullie aan om te proberen? Dingen als koekjes, drinken, chips, … ?

1 like

Pipers cheddar & onion chips!

1 like

Jimmy’s nacho cheese. Is precies hetzelfde als in de pathe, zo smerig lekker, daar fiets ik graag voor om. En het aanbod speciaalbier is vaak ook erg ruim in de jumbo! Ik ga vanavond ook weer voor het eerst sinds tijden, dus ik lees even mee.

Edit: ohja, de vivera kaasschnitzels kun je van jumbo eigen merk in een grootverpakking kopen met 4 stuks voor 4 euro. Even lekker! Verder hebben ze ook veel dingen van La Place, zoals kruidenroomkaas en brood. De jumbo huismerk peper en zout ribbelchips is ook heel lekker, en ze hebben leuke vega borrelhapjes uit de diepvries, zoals rijst paprika trios.

1 like

Vega stooflapjes vind ik lekker, kees caramel fudge stout (als je van bier houdt), vegan Ehrmann dessert dingen, like meat vega producten, moving mountains vegan worstjes, smaakjes cola zero (kaneel, kokos, aardbei crème, koffie)

1 like

Dank je, ook @vitaminwater en @pineapple.
Love cheese&onionchips en nachos, dus dat klinkt goed. Over de kaasschnitzels had ik inderdaad al goede dingen gelezen, en die colasmaakjes en andere veggiedingen ben ik ook benieuwd naar. En karemellerig bier klinkt heerlijk.

3 likes

Post je een shoplog? :smiley:

1 like

Ja doe ik! :relaxed:

Ik wist niet zo goed waar dit te vragen, dit lijkt me het meest logische haha:

Iemand weleens via Crisp boodschappen besteld?

Yes, wat wil je weten?

Nou, vooral hoe je ervaring was eigenlijk haha. Versheid van de producten, daadwerkelijke levering volgende dag, et cetera. Aanraders van producten ook altijd welkom. :grimacing:

Ik vond het leuk voor een keertje. 2 keer besteld. De kwaliteit van de producten was over het algemeen heel goed; wel waren er tijdens transport enkele verse koeken gesneuveld. 1 product was niet leverbaar en toen hebben ze op eigen initiatief een ander product gekozen; dat had voor mij niet gehoeven.
De klantenservice is verder goed en ze houden je goed op de hoogte van je bestelling.

Wat ik erg lekker vond:

Croissants
Kaneelcroissants
Chocolate chip koeken
Kaneelbroodjes
Kruidenboter

Verder zijn het vooral heel veel luxe producten dus ik vind het geen vervanging voor onze weekboodschappen die AH bezorgt, maar voor een keertje als verwennerij heel leuk.

1 like

Niet de dagelijkse boodschappen (dat vind ik veel te duur) maar wel de speciale, lekkere chips, kaas, etc
Dat gaat altijd heel goed! Je wordt goed op de hoogte gehouden qua bezorging en als er iets niet op voorraad is (dit was een keer bij mij het geval en toen werd het aankoopbedrag van m’n originele product eraf gehaald EN een duurder alternatief werd gratis toegevoegd :star_struck:)

De croissants schijnen inderdaad heel goed te zijn maar daar houd ik zelf niet zo van, gekregen tijdens m’n eerste bestelling maar liggen nog steeds in de vriezer
Zelf ben ik fan van de geitenbrie en de varkensrillette en de quiches van quichique zijn super lekker
Het voelt wel echt altijd als een feestje om het uit te pakken en op te eten

1 like

Ik bestel er elke week mn boodschappen, ben er super tevreden over. Altijd op tijd, je wordt ook goed op de hoogte gehouden over de bezorgtijden. Kwaliteit van de producten is ook echt top, groenten en fruit blijven lang vers en als een aubergine bijv klein uitvalt krijg je er 2.

Wat ik ook heel fijn vind is dat ik tot zondag 22u nog kan bestellen om het de maandag volgende dag nog geleverd te krijgen!

Nouja ben er iig super fan van haha.

1 like

Welke chips vind je een aanrader? :grimacing:

Die quiches zien er ook lekker uit inderdaad, alleen er staat nergens bij voor hoeveel personen 't is. Is 't genoeg voor 2 personen?

Wat is de lekkerste tomatensoep die je in de supermarkt kunt kopen? Ik heb dit jaren niet gegeten omdat ik er niet zo gek op ben maar nu opeens heel veel trek in.

Ik vind de Unox soep in zak kruidige tomaat het lekkerst.
De pureersoep van de appie is ook wel ok maar die moet je wel zelf extra kruiden anders is die wat laf van smaak.

1 like

Ik vind die van Unox Proeverij in die zwarte zak het lekkerst uit de supermarkt.

1 like

Deze week 2e gratis, ga hem proberen. Love tomatensoep.

2 likes

Ja eens! Alle 3 de varianten

1 like