Algemeen supermarkten topic

Ik ontdek net pas dit topic. Geweldig. :heart_eyes:

Ik weet niet of ik nog op tijd ben haha maar ik haal daar o.a. sesamdressing, sriracha, kimchi, hoisinsaus, gyoza, jackfruit, currypasta’s (voor bijv. tom kha kai) :smiley:

Ik vroeg me af of iemand dit soort chocola wel eens in een supermarkt heeft gezien:

Dus witte chocola met een citroen en een vanille/boterachtige smaak?

1 like

Klopt wat jij zegt. Die Rittersport is meermaals zomervariant geweest in Duitsland en er is niks boterachtigs aan.
Het is inderdaad zurig door de karnemelk. Ik hou niet zo van de combi chocola/yoghurt of iets anders zuurs dus ik zou deze niet meer kopen.

1 like

Oh ik dacht dat het zurig was door de citroen! Maar klopt dat het karnemelk is. De ‘warme’ smaak die eraan zit komt natuurlijk gewoon door de witte chocola (dat eet ik normaal nooit dus ben het niet gewend :stuck_out_tongue: ). Ik vond hem heerlijk maar ik heb zoiets nog nooit gezien in Nederland volgens mij. Dus als iemand een tip heeft voor iets vergelijkbaars, let me know!

1 like

De citroen geeft inderdaad ook zurigheid. In Duitsland heb ik wel vaker chocolade gezien met citroen er in, in NL nog niet.

1 like

Tony heeft paaschocola, melk citroen merengue. Is vast niet wat je wil maar wilde het toch even melden.

1 like

Jeej mijn AH gaat eindelijk verbouwen en krijgen we daar ook een zelfscan.

1 like

Oeh dit klinkt wel heel goed! Ik ga eens kijken :smiley:

Mijn AH heeft dat nu ook en ik vind het zo fijn voor als je even niet tegen mensen wil praten haha

1 like

Ik zie dat je niet kunt beargumenteren waarom je JL zo chill vind, maar kun je het proberen? Haha
Ik ken het vanuit het dorp van mijn ouders, maar vind er echt helemaal niks speciaals aan… of mis ik iets?

Hahah ik denk dat het vooral aan het filiaal dat bij m’n vriend in het dorp is. Die is verbouwd en nu gloednieuw, ook met versafdeling waar ze pizza’s, salades, broodjes, maaltijden en tapas verkopen. De hemelse modder, broodjes en de kant en klare hachee vind ik er erg lekker. Maar over het algemeen vind ik het vooral gewoon speciaal om daar boodschappen te doen omdat ik het anders altijd bij appie of jumbo doe. Maar qua assortiment is het idd niet anders of beter dan de andere supermarkten. Wat dat betreft staat Albert Heijn voor a merken iig toch op stipt met 1 bij mij

1 like

Oooh verbouwd??? Misschien binnenkort bij ons dan ook wel. Klinkt goed!

1 like

Haha volgens mij woon je bij mij in de buurt als ik me het goed herinner en dan gaat het over de AH waar ik werk, zo grappig!

Ik besefte me ineens dat ik dit ooit heb geopend dus ik ga hier mijn klacht wel even doen.

Nu ik een andere wijk woon heb ik dus ook een andere Jumbo en damn wat een k*twinkel is dit zeg. Veel dingen zijn net een paar cent duurder dan bij andere Jumbo’s en heel vaak lege vakken als ik iets moet hebben. Ik overweeg om in vervolg maar in een andere wijk mijn boodschappen te doen.

Mijn favoriete energiedrink is bijv. 6 van de 7 dagen gewoon uitverkocht maar er gaat geen belletje rinkelen bij hun dat ze meer moeten bestellen. :roll_eyes:

Kom gewoon bij onze appie :stuck_out_tongue:

1 like

Maar de Jumbo heeft als de enige echt lekkere energydrink (vind ik) en huismerkcola. :cry: En ik woon ook niet meer naast de AH.

Ahhh balen! :frowning:

Welke winkel is dit?

Jumbo