Algemeen supermarkten topic

De Dirk heeft ze vanaf vandaag in de folder staan

1 like

3 weken geleden nog bij AH gekocht

1 like

Zag ze bij nettorama ook

1 like

Wat is jullie favoriete limonadesiroop? Mag met en zonder suikerrrr

Van teissere, lemon and lime en de sinaasappel (drink het met Spa rood)

1 like

Karvam Cevitam is sws mijn favoriet, vind Cassis en de Blends met citroen of framboos heel lekker!

1 like

Thanks iedereen heb ze bij de deka kunnen scoren. Meteen twee dozen. Kunnen we weed even vooruit.

1 like

Tesseire mojito! En dan met spa rood.

1 like

Van de aldi de aardbeien limonade siroop! En alle smaken van van Hooghoudt maar vooral citroen.

2 likes

Slimpie bloedsinaasappel grapefruit.

4 likes

Karvan cevitam grenadine blijft mijn favoriet. Het liefst met bruiswater.

1 like

Ohja superlekker is die, vooral met tonic. Thanks iedereen!

1 like


Cassis ranja van de Lidl


Vlierbloesem ranja van de AH (vooral munt en bruiswater :yum:)

2 likes

de vegan worstenbroodjes!

5 likes

Net als bijna alle mensen die bij crisp bestellen vind ik de croissants echt heel erg lekker. Ook vind ik het drop van het beste drop ooit heel erg lekker en de goudse siroopwafels van Kamphuisen :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

De geitenbrie, tomaat/aubergine soep en als je vlees eet de varkensrillette!

1 like

Oh wat gek, hebben ze je daarvan niet van tevoren op de hoogte gesteld? Ik heb ook een paar keer gehad dat een product er niet was, maar daar kreeg ik een bericht van op de ochtend van bezorging, en dat ze (gratis) een alternatief erbij hadden gedaan
Ik vind dat ze dat soort dingen altijd heel goed oplossen! Misschien hebben ze last van kerst-drukte :joy:

1 like

Ik zou ze eerst zelf proeven voordat je ze weggeeft. Ik deel ze liever niet :drooling_face:

1 like

Weet iemand of de openingstijden van Albert Heijn (to go) online goed bijgewerkt worden? Ik heb morgen een overstap op Rotterdam Centraal en zie verschillende openingstijden staan.

Op de site van AH in ieder geval wel! Zou minder snel uitgaan van Google openingstijden.

2 likes