Algemeen supermarkten topic

AH bezorgd toch al vanaf €50? Bij mij iniederval wel… ik vind AH fijner ivm bonussen. Sommige producten vind ik ook niet lekker bij Picnic, zoals kipfilet, brood of appels waardoor ik alsnog naar de supermarkt moet. Daarom kies ik vaak voor AH.

2 likes

Ja, dat zie ik nu ook, misschien was het eerder 70? Dat had ik in mijn hoofd, en in mijn hoofd zitten nog watten, sorry daarvoor.

3 likes

Zou goed kunnen hoor. Ik lees het vaker namelijk dat mensen dat denken! Maar valt weer mee dus :slight_smile:

Ben wel fan van Picnic. Huismerk heeft prima prijzen en goede producten vind ik. Assortiment wordt steeds breder en ze bezorgen lekker snel. Inderdaad veel zakjes, maar die worden gerecycled toch? Mag van mij ook wel iets minder, soms krijg je letterlijk één product in een tasje. Maar nog nooit een slechte ervaring gehad! Een keer was iets niet op voorraad en kregen we een reep Tony’s ter compensatie, vind ik ook weer sympathiek.

3 likes

Kun je die tasjes weer inleveren? Ga ik even nakijken, want dat zou wel schelen.

2 likes

Ja die geef je gewoon weer terug!

2 likes

Ik vond Crisp boodschappen bestellen echt een perfecte quarantaine-activiteit. Groente en fruit zijn erg goede prijs-kwaliteit verhouding, je hebt fijne kant-en-klaar opties en genoeg leuk en lekker troostvoer om uit te proberen. En nergens onnodig plastic.

1 like

Sterker nog, er zit 35 cent statiegeld op! :flushed:

1 like

Ja op alle tasjes als totaal, niet per tasje. Ze tellen ook niet het aantal als je tasjes terug geeft.

1 like

Mijn vriend heeft het al een tijd erover dat hij een ice cream sandwich wil, maar hij kan 'm nergens vinden. Zo eentje:
image

Weet iemand misschien heeeel toevallig waar ik deze toch kan krijgen?

2 likes

Crisp heeft een lekker assortiment, groente en fruit blijven superlang goed, je kan tot 22u de avond van tevoren nog bestellen, je krijgt er regelmatig iets gratis bij. Enige nadeel vind ik dat ze bijv geen wc-papier ofzo verkopen, wel sinds kort schoonmaakmiddelen.

2 likes

Heb je hier een recept van? :slight_smile:

3 likes

Volgens mij heeft @Dazed mij deze mix getipt, maar ik hak bosuitjes in de lengte in drie en de stam dan door de helft, bak ze alvast in een koekenpan, leng deze mix aan met water en gooi het er over heen! Dan draai ik het als de bovenkant droog is. Serveren met sojasaus en chili olie :smiley:

6 likes

Ik weet niet meer wie mijn mede cola verslaafden zijn, maar ik was groot fan van de Jumbo cola zero en nu heb ik zo’n vieze fles. Smaakt naar afwasmiddel en naar die goedkope cola in Frankrijk. Iemand dezelfde ervaring?

De verse pasta van de AH is niet meer lekker :frowning: ik at vaak de ravioli met 4 kazen maar daar zit geen smaak meer aan!

1 like

Die vegan mezzalune met kikkererwten en rozemarijn is er uit volgens mij :frowning: die at ik echt graag.
tortelloni met noten is er volgens mij ook uit zag ik (is wel een nieuwe duurdere versie met noten volgens mij maar dat is niet hetzelfde, daar zit ook gorgonzola in)

1 like

Nee, ze zijn allemaal veranderd. Echt jammer! :pensive:

1 like

Misschien dat het naarmate de dag vordert steeds meer korting wordt? Dat 70% bijv. alleen 's avonds is.

1 like

Ik was vrijdag ong 1-2u voor sluitingstijd in een ah xl en kocht een salade met een korting sticker, toen kreeg ik maar 25% korting :face_with_diagonal_mouth:
Mijn vriend kocht een pizza met korting sticker en daar zat helemaal geen korting op?

1 like

Dan zou ik zeggen can i speak to the manager.

1 like