omg dankjewel
inderdaad dramatische anticlimax
omg dankjewel
inderdaad dramatische anticlimax
Zijn de supermarkten nou wel of niet vandaag open? Is het zoals 1e kerstdag of? Ik kan er geen wijs uit worden.
Hier verschilt het: de ene supermarkt is open, de ander niet. Bij mij hebben ze dit op hun facebook paginaâs gezet!
Bij Google staan wel de juiste openingstijden, toch?
Ah ja goeie daar kan ik wel op gaan kijken. Ik weet namelijk nooit of het als een soort 1e kerstdag is dat echt bijna alles dicht is of zoals een normale zondag. Ik heb ooit nog voor een dichte ah in de kalverstraat gestaan maar het was toen volgens mij nog maar 10 uur ofzo.
Even de app van de supermarkt checken
Nee Google heeft ât juist altijd fout bij mij
Beste is gewoon de socials bekijken
Nee haha. Op google staan de normale tijden en dan âkan afwijkenâ ik kijk altijd op de facebook of website van de winkel zelf om het zeker te weten.
Oh, stom! Bij de supermarkten heir in het dorp klopt het wel, maar dat is dan dus toeval.
Waarom vraag je het hier ipv in de winkel?
Winkel moet gewoon de juiste stickers plakken, is in dat filiaal niet gebeurd. Kan de zelfscanmedewerker los met 35% toevoegen voor je.
Bijzonder. Stickers kunnen gewoon besteld worden.
Ben wel nieuwsgierig in welk filiaal dit is
Waarrr oh waar verkopen ze de lekkerste chocolade taart? Ik wil hem als basis gebruiken met wat low key versieren erop voor mijn eigen verjaardag.
De dripcake van Hema laatst gehad, maar die bleek red velvet van binnen en vond ik meh.
Die is echt de hemel maar ook al lang niet gehad.
Ik eet mezelf altijd misselijk aan die van de Jumbo haha, die vind ik dus wel lekker
In mijn AH is het nu 25% ipv 35% korting geworden zit nog wel een barcode op
Ik vind die van de Hema erg lekker
Ik denk het wel, in de huidige staat 2 januari tm 26 februari.
Wel alleen die 2 smaken volgens mij, al zijn die wel lekker gelukkig! Vooral de chocolade variant.
Ah dat wist ik niet! Van deze 2 ken ik alleen de chocola en die is inderdaad heerlijk.