@Nefertiti Je postte laatst dat Crisp automatisch 15€ korting geeft na een maand niet bestellen.
Hoe werkt dit dan? Ik heb voor het laatst besteld in 2020 maar krijg geen korting.
Hm ja ik weet niet precies hoe het werkt natuurlijk, maar ik bestelde best vaak (1 keer per drie á vier weken) en nu al een tijdje minder vaak. Ik heb even in mijn mail gekeken en ik krijg nu elke keer precies na vijf weken na de laatste bestelling een kortingscode. Dus je moet wel minstens een keer bestellen om zo’n code te krijgen denk ik?
Ik krijg dan gewoon een mailtje en het staat ook al klaar in mijn mandje.
Ahh, ik ben niet meer ingeschreven op de nieuwsbrief dus dan zal dat het probleem zijn denk ik. Dank voor de uitleg!
Garden gourmet zijn vanaf woe in de aanbieding bij dirk. Heeft iemand aanraders?
Pikante falafel
Ik ben nu toch gezwicht voor een airfryer. Wat vinden jullie de lekkerste frietjes voor in de airfryer? Worden bijvoorbeeld ook van die verse frietjes (normaal of zoete aardappel) een beetje lekker?
@Ikzegdoen de vega balletjes vind ik echt top, m’n lievelings!
Leuk!!! Dit is mijn fave voor de airfryer (is ook wel te zien aan bonusboxkorting ahahaha), doe ze er wel altijd langer in dan 12min tho maar echt mega lekker
De verse friet van Lidl met schil zijn ook heel lekker! Worden ook echt goed krokant. Boerenfriet heet die geloof ik officieel.
Ik vind Aviko Supercrunch friet voor de oven heel lekker uit de airfryer
Normale friet wel. Zoete aardappelfriet bij mij nooit. Ook niet de diepvries versie l.
Zoete aardappel is gewoon niet gemaakt om knapperig te worden zoals frietjes. Als een restaurant dat voor elkaar krijgt is het door een soort coating.
Zoete aardappel friet zou ik afraden
Ja dat is ook zo. Maar had gehoopt dat de diepvries dat zou zijn omdat dat volgens mij altijd al een keer gefrituurd is voor de airfryer.
Ik hoor dit altijd maar bij mij zijn ze altijd heel knapperig! Ik gebruik dunne diepvries zoette aardappelfriet en gooi het in de airfryer op 200 graden (12 min). Ik schud ongeveer om de 4 minuten.
De airfryer verwarm ik nooit voor.
Bij mij gaat het ook altijd wel goed. Vind de zoete aardappel friet uit de diepvries van AH eigen merk het best.
Af en toe schudden en in de gaten houden en dan lukt het wel!
Ja same here, de diepvries variant wordt altijd goed knapperig bij mij… verse niet.
Wow dit lijkt me lekker
Jaa deze zijn hier echt favoriet. Zo lekker.