wat is het verschil tussen opa en oma friet??
De ene is met schil en wat dunner en de andere dus zonder schil en dik.
Laat me raden, de opa friet is dik en de oma friet is dun
Nee andersom haha.
Ik heb net €2,12 voor één paprika betaald🙃
Een gewone paprika? Een rode kost hier bij de appie €1,39
Overstappen op seizoensgroenten is een stuk goedkoper en ook nog eens minder belastend voor t milieu!
Ja dat is zo, maar m’n 3-jarige is paprika verslaafd en ik ben eigenlijk wel blij dat ze die groente eet.
Kinderen zijn al duur maar dit is echt een onvoorziene kostenpost denk ik. Soms voel ik me nog schuldig tegenover mijn ouders toen ik een periode had als kind dat ik alleen maar gouden kiwi’s wilde eten, nu ik zelf weet hoe fucking duur die dingen zijn
Ja een gewone (wel aan de grote kant) rode paprika. Bij de Lidl
Hahaha ja helemaal waar. Al dacht ik dat we met paprika wel veilig zaten
Is er hier iemand die bij de ah of jumbo werkt?
Wilde vandaag mijn favoriete thee weer halen maar zag hem bij ah en jumbo niet meer.
Via de ah app zie ik alleen de andere smaak/variant.
Edit: heb antwoord van Pickwick, de verpakking is veranderd
Heeft iemand ervaring met deze (vega) kant en klaar maaltijden?
Lijkt me wel chill voor als ik een keer een waardeloze planning heb en toch iets wil eten, maar aan de andere kant, diepvriespasta klinkt ook niet enorm aanlokkelijk.
Wij hebben altijd de diepvries ravioli variant in de vriezer liggen voor dit soort dagen. Die eet ik met plezier! De tagiatelle fungi is ook wel OK, maar ben ik minder fan van. Deze variant heb JM nog niet geprobeerd.
Ja same @Mandarijntje, ik vind die ravioli echt lekker. Doe er soms zelf nog wat extra groente of kruiden door, maar vind m zoals ie is ook erg goed te doen. Of echt lekker dus.
ahh klinkt goed, top, ik doe hem bij mijn bestelling
De pasta met kipfilet is ook heel lekker! Heb ik standaard in de vriezer liggen. Ik had ook m’n twijfels maar serieus echt fijn om niet te hoeven koken en dit even in een pan op te warmen.
Ik ben ook dan van de ravioli versie. Deze versie heb ik laast gekocht, maar nog niet geprobeerd, dus ik lees mee voor ervaringen!
Ik had laatst de vega tortelloni versie, die vond ik wel lekker maar ook karig. Zou die niet aanraden
Die tagliatelle funghi is juist mijn favoriet.
Binnekort maar weer eens halen. Gerecht is voor mij zo’n ‘fout lekkere’ maaltijd als diepvries pizza.