En verse sap flesjes van de PLUS kan ik dan weer niet inleveren bij AH, zou niet zo moeten zijn
Zo irritant! En bij de prullenbak naast de flessenautomaat staat: “Geen lege flessen in doen”
Ja daaaag. Wat willen ze zou.
O, dan pleur ik flessen die niet geaccepteerd worden wel in de natuur.
Zit in jullie bonusbox ook 50% korting op oral B elektrische tandenborstels?
Ja.
Ja! En verder drank, chocolade en kaas
Ik heb pas sinds kort een bonuskaart, dus ook een bonusbox, maar is dit een aanbieding die vaak terugkomt of is het wel speciaal?
Ik heb dit nooit eerder gezien in de bonusbox, maar oral b is bijna altijd wel ergens met 50% korting.
Ja, dit inderdaad. Loont altijd om goed rond te kijken. Zelfs met 50% korting zijn dit soort producten bij AH (te) duur.
Ze waren er niet meer
Kost Split, een van de simpelste ijsjes ooit, normaal 5,49?!?!? Waar gaat het heen, allemachtig
Ik ben al lang overgestapt op huismerk split smaakt vrijwel hetzelfde
Vroeger ging ik wel es naar de jumbo, toen jarenlang niet meer geweest en gister was ik er weer na een hele lang tijd. En 1 medewerker was zo onaardig, wat een stom wijf. Dat ik nu daarom de Jumbo alweer haat en die kleuren geel en zwart zijn ook zo lellik. Kutjumbo. Oja het was een grote jumbo waar ook een slijterij bij in zat, ik kocht daar een cadeautje, en ik moest vragen of het ingepakt kon worden. Dat vragen ze normaal toch altijd? Ook echt superlang gewacht voordat er eindelijk iemand aankwam. Ze vroeg of ik het bonnetje wilde, en ik dacht ik zeg maar ja, anders kan ik niet uitchecken via die poortjes. Want dat was de enige manier om eruit te komen. Nouja, fuck jumbo sorry volgens mij worden hier vooral tips uitgedeeld maar wilde het ff kwijt :’)
heerlijke ergenis, vind geel ook echt een lelijke kleur en jumbo een lelijke winkel
Oh zei vandaag nog tegen mijn vriend die moet ik weer eens halen. Naja er is vast wel een huismerk ergens van dit. Ik koop zelden nog A merk ijsjes (tenzij goede aanbieding).
lidl heeft zoiets voor 2eu ofzo
Haha ja ik vind de Jumbo ook vreselijk, je bent niet alleen!
Ik weet niet of er bij jou een Plus in de buurt zit maar de huismerk split ijsjes zijn ZO goed, echt heerlijk
Lekkerder dan die van de Lidl vind ik
Zijn dat de twinnies van de plus? Ik ben geïntrigeerd, houd enorm van split ijsjes!